ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник директора школи з НВР Директор Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
___________ І.В.Недашківська ______________Н.В.Лозова
«__» квітня 2020 року "__" квітня 2020 року
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 12.05 | 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами. | |
2 | 13.05 | 1. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали). 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
3 | 14.05 | 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Підбір матеріалів для позакласної роботи. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів. | |
4 | 15.05 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали). 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів. | |
5 | 18.05 | 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
6 | 19.05 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів. | |
7 | 20.05 | 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Розробка дидактичних матеріалів | |
8 | 21.05 | 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
9 | 22.05 | 1. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Опрацювання фахової літератури. | |
10 | 25.05 | 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами. | |
11 | 26.05 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів. | |
12 | 27.05 | 1. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали). 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
13 | 28.05 | 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Розробка дидактичних матеріалів | |
14 | 29.05 | 1. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами. |
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 27.04 | 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами. | |
2 | 28.04 | 1. Опрацювання фахової літератури. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
3 | 29.04 | 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Підбір матеріалів для позакласної роботи. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. | |
4 | 04.05 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. | |
5 | 05.05 | 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
6 | 06.05 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. | |
7 | 07.05 | 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів | |
8 | 08.05 | 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. |
Учитель біології і хімії М.А. Єжель
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 06. 04 | 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами. | |
2 | 07. 04 | 1. Опрацювання фахової літератури. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
3 | 08. 04 | 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Підбір матеріалів для позакласної роботи. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.5. | |
4 | 09. 04 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. | |
5 | 10.04 | 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
6 | 13.04 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. | |
7 | 14.04 | 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів | |
8 | 15.04 | 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами на уроках біології та хімії. | |
9 | 16.04 | 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
10 | 17.04 | 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів. | |
11 | 21.04 | 1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
12 | 22.04 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи. | |
13 | 23.04 | 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з біології та хімії. | |
14 | 24.04 | 1. Робота зі шкільною документацією та методичною літературою. 2. Перевірка наявності обладнання для лабораторних і практичних робіт з біології та хімії. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Примітки |
1 | 16. 03 | 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи. | |
2 | 17. 03 | 1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Розробка дидактичних матеріалів. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Перевірка наявності обладнання для лабораторних і практичних робіт з біології та хімії. | |
3 | 18. 03 | 1. Опрацювання фахової літератури. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Підбір відеоматеріалів до уроків. 4. Догляд за кімнатними рослинами кабінету | |
4 | 19. 03 | 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами. | |
5 | 20.03 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Складання плану роботи на період весняних канікул. | |
6 | 23.03 | 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
7 | 24.03 | 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи. | |
8 | 25.03 | 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів | |
9 | 26.03 | 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами на уроках біології та хімії. | |
10 | 27.03 | 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Підбір відеоматеріалів до уроків. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. | |
11 | 30.03 | 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Розробка дидактичних матеріалів. | |
12 | 31.03 | 1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків. | |
13 | 01.04 | 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи. | |
14 | 02.04 | 1. Робота зі шкільною документацією та методичними архівами. 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з біології та хімії. | |
15 | 03.04 | 1. Опрацювання фахової літератури 2. Перевірка наявності обладнання для лабораторних і практичних робіт з біології та хімії. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Організаційно-методична робота: корекція календарно-тематичного планування. |
Учитель біології і хімії М.А. Єжель
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.