• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • План роботи вчителя на час карантину

ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора школи з НВР Директор Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

___________ І.В.Недашківська ______________Н.В.Лозова

«__» квітень 2020 року "__" квітень 2020 року

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

під час карантину

з 27. 04 по 08.05. 2020

вчителя французької мови Мусійківської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів

Браславської Л.М.

№/ п Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1 24. 03 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-11 класів на сайті закладу 2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань,які виникли 3. Робота з методичною літературою 4. Перевірка учнівських робіт, фіксація результатів 08.30 – 15.00 Підручники,зошити з друкованою основою,календарно-тематичне планування уроків Спільнота у соціальній мережі Вайбер
2 28. 04 1. Складання тестів для учнів молодших і середніх класів по темах 3. Консультації з учнями та батьками у соцмережах 4. Розміщення тестових завдань у спільноті «Французька мова» 8. 30 – 12.30 Соціальні мережі Вайбер,Фейсбук
3 29. 04 1. Складання тестів для учнів старших класів по темах 2.Розміщення тестових завдань у спільноті «Французька мова» 3. Підготовка завдань для контролю з чотирьох видів мовленнєвої діяльності 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів 9. 00 –14.00 Спільнота у соціальній мережі Вайбер Папка «Контрольні роботи», методичні посібники Нотатки з дистанційного навчання (тут і далі щодо фіксування результатів)
4 30. 04 1. Складання та розміщення тестових завдань для учнів по класах 2. Контроль навичок письма, 9 клас 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Підготовка аудіозаписів для учнів по класах для контролю навичок аудіювання 08.30. 00 – 13.00 Спільнота у «Вайбері» Освітні сайти;підручники;аудіо файли;диктофон
5 04.05 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 2.Розробка тестових завдань та розміщення їх у спільноті. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів 3.Пошук та розміщення матеріалів на допомогу учням 8. 30 - 15.00 Підручники, Інтернет-ресурси Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер»
6 05.05 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 2.Створення опорних таблиць з граматики для учнів 9-11 класів 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 8. 30 - 13.00 Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер»
7 06.05 1. Розробка та розміщеннятестових завдань для учнів 1-4класів 2.Контроль навичок аудіювання :4,8 класи 3.Контроль навичок читання,9 клас 4. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 5. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 8. 30- 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 13.00 13.00 – 14.00 Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер»
8 07.05 1. Розробка та розміщення тестових завдань для учнів 5-9 класів 2. Контроль навичок аудіювання, 6 клас 3.Контроль навичок письма,10 клас 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 8. 30- 10. 00 10.00 – 11.00 12.00 – 13.00 13.00 – 14.00 Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер»
9 08.05 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (10-11 класи). 2.Контроль навичок читання,4 клас 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. Систематизація матеріалу. 3.Індивідуальна робота з Ковалем О. 4.Підведення підсумків дистанційного навчання. Інформування батьків та учнів 9 класу щодо подальшого навчання. 8. 30- 10. 00 10. 00 – 11. 00 11.00 – 12.00 12.00 – 13. 00 13.00 – 13.30 «Вайбер» Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер» Мобільний зв`язок; «Вайбер» Мобільний зв`язок

Учитель французької мови Л.М.Браславська

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

під час карантину з 16. 03 по 24. 04. 2020

вчителя французької мови Мусійківської загальноосвітньої школиІ-ІІІ ступенів

Браславської Л.М.

№/ п Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1 16. 03 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-11 класів на сайті закладу 2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Робота з методичною літературою 08.30 – 11.00 11. 00 – 13. 00 13.00. – 15.00 Підручники,зошити з друкованою основою
2 17. 03 1. Складання тестів для учнів молодших і середніх класів по темах 2. Створення спільноти «Французька мова» у соціальній мережі Вайбер 3. Консультації з учнями та батьками у соцмережах 4. Розміщення тестових завдань у спільноті «Французька мова» 8. 30 – 10. 00 10. 00 – 12. 00 12.00. – 12.30 Соціальні мережі Вайбер, Фейсбук
3 18. 03 1. Складання тестів для учнів старших класів по темах 2. Розміщення тестових завдань у спільноті «Французька мова» 3. Опрацювання фахової літератури 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів 9. 00 – 10. 00 10. 00 – 11. 00 11.00 – 13.00 13.00. – 14.00 Спільнота у соціальній мережі Вайбер Нотатки з дистанційного навчання
4 19. 03 1. Пошук та розміщення електронних версій підручників у групі у соцмережі «Фейсбук» 2. Консультації для учнів та батьків у спільноті 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Робота з документацією 9. 00 – 10. 00 10. 00 – 11. 00 11.00 – 12.00 12.00 – 13.00 Група у соціальній мережі Фейсбук Спільнота у «Вайбері» Освітні сайти
5 20. 03 1.Вивчення нових форм роботи. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Розміщення тестових завдань для учнів початкових класів. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Ідивідуальна робота з Ковалем О. 8. 30- 10. 00 10. 00 – 12. 00 12. 00 – 13. 00 Групи у соціальній мережі Фейсбук, освітні сайти. Спільнота у «Вайбері» Соцмережа «Вайбер»,мобільний зв»язок
6 23.03 1.Наповнення папки «Курси. Самоосвіта» 2.Впорядкування папки «Організація роботи класного керівника». 3.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
7 24.03 1. Робота у групі «Класний керівник та батьки»:спілкування з батьками учнів щодо дистанційного навчання та дотримання вимог карантину 2.Опрацювання фахової літератури 3.Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів,розміщення їх у соцмережах Соцмережа «Вайбер» Франкомовні та вітчизняні освітні сайти;соцмережа «Фейсбук»
8 25.03 1.Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів» 2.Перегляд освітнього серіалу на платформі ‘’Osvita.diia.gov.ua’’,вивчення можливостей роботи на освітніх платформах Osvita.diia.gov.ua
9 26.03 1. Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів. 2.Розробка граматичних таблиць та схем. 3. Опрацювання фахової літератури з теми самоосвіти.
10 27.03 1.Підбір завдань для учнів 11-х класів для розвитку письма. 2. Пошук відео та аудіо матеріалів для учнів початкових класів
11 30.03 1. Розробка завдань для учнів 2.Розробка тестових завдань та розміщення їх у спільноті. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів 3.Опрацювання фахової літератури та матеріалів мережі Інтернет 8. 30- 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 15.00 Підручники, Інтернет-ресурси Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер»
12 31.03 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 2.Створення опорних таблиць з граматики для учнів 8 класу 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 8. 30- 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 13.00 Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер»
13 01.04 1. Розробка та розміщення тестових завдань для учнів 1-4класів 2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 8. 30- 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер»
14 02.04 1. Розробка та розміщення тестових завдань для учнів 5-9 класів 2. Складання плану індивідуальної роботи та самоосвіти в умовах дистанційного навчання в період з 06.04 по 24.04.20 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 8. 30- 10. 00 10.00 – 13.00 13.00 – 14.00 Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер»
15 03.04 1. Розробка та розміщення тестових та інтерактивних завдань для учнів 10-11класів 2. Індивідуальна робота з учнями та батьками. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Ідивідуальна робота з Ковалем О. 8. 30- 10. 00 10.00 – 12.00 12.00 – 13.00 Групи,спільнота у соціальних мережах «Фейсбук», «Вайбер» Соцмережа «Вайбер»,мобільний зв»язок
16 06.04 1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-11 класів на сайті закладу та у спільноті у Вайбері (2-й етап). 2.Інформування батьків та учнів щодо дотримання посилених заходів із запобігання COVID-19,запроваджених урядом. 3.Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (1-3 класи). 4.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. Консультації та поради учням 08.30 – 11.00 11. 00 – 11. 30 11.30. – 12.30 12.30 – 15.00 Підручники,зошити з друкованою основою;соцмережа «Вайбер» Соцмережі «Вайбер», «Фейсбук», мобільний зв`язок
17 07.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (4-5 класи). 2.Поради учням,пошук та розміщення матеріалів «На допомогу учневі» у групі «Вчимо французьку разом» у Фейсбуці. 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 8. 30 – 10. 00 10. 00 – 12. 00 12.00. – 12.30 «Вайбер» Матеріали з досвіду роботи, «Фейсбук»
18 08.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (6-7класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Пошук та розміщення у групі «Вчимо французьку разом» матеріалів для учнів,рекомендації учням. 4. Бесіди з батьками щодо результативності дистанційного навчання та самостійного опрацювання матеріалу учнями. 08. 30 – 10. 00 10. 00 – 11. 00 11.00 – 13.00 13.00. – 14.00 «Вайбер» Матеріали з досвіду роботи, «Фейсбук» Мобільний зв`язок,група у «Вайбері»
19 09.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (8-9класи). 2.Опрацювання дидактичного матеріалу НУШ. 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 08. 30 – 10. 00 10. 00 – 12. 30 12.30 – 14.00 «Вайбер» Освітні сайти в Інтернеті,матеріали з курсів PRO FLE
20 10.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (10-11 класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Індивідуальна робота з Ковалем О. 8. 30- 10. 00 10. 00 – 12. 00 12. 00 – 13. 00 «Вайбер» Мобільний зв`язок, «Вайбер»
21 13.04 1.Підготовка матеріалу для 1 і 2 класів НУШ. 2.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 3. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (1-3 класи). 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 08.30 – 10.00 10. 00 – 12. 00 12.00 – 13.30 13.30 – 15.00 Освітня платформа «На урок» Сайт «Всеосвіта» «Вайбер»
22 14.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (4-5 класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Опрацювання виконаних завдань;консультації для учнів за запитаннями. Коригування наступних завдань,виходячи із запитів учнів. 8.30 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 12.00 «Вайбер» Мобільний зв`язок, «Вайбер»
23 15.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (6-7 класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. Розробка завдань для учнів 8-11 класів. Наповнення тематичних папок. 08. 30 – 10. 00 10. 00 – 12. 00 12.00 – 14.00 «Вайбер» Фахова література та періодика
24 16.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (8-9 класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Підбір та упорядкування матеріалів на допомогу учням «Ілюстровані матеріали для вивчення французької мови»,розміщення необхідних матеріалів у спільнотах. 08. 30 – 10. 00 10. 00 – 12. 00 12.00 – 14.00 «Вайбер» Освітні сайти;електронна папка; «Фейсбук»
25 17.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (10-11 класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Інструктаж з ТБ на час святкування Великодніх свят. 4.Індивідуальна робота з Ковалем.О. 8. 30- 10. 00 10. 00 – 11. 00 11.00 – 11.30 11.30 – 13. 00 Сайт «Вайбер» Мобільний зв`язок; «Вайбер»
26 21.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (1-4 класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Бесіда з учнями 9 класу щодо дотримання вимог карантину та щодо можливих змін у порядку закінчення навчального року для учнів 9-х класів. 08.30 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 12.00 «Вайбер» Мобільний зв`язок; «Вайбер»
27 22.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (5-7 класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Виготовлення дидактичного матеріалу. Розміщення навчальних матеріалів у групі «Вчимо французьку разом». 08. 30 – 10. 00 10. 00 – 12. 00 12.00 – 14.00 «Вайбер» Роздруковки з сайту «Un jour, un jeu». «Фейсбук»
28 23.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (8-9 класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3.Опрацювання фахової літератури. Наповнення папки «Курси. Самоосвіта» 08. 30 – 10. 00 10. 00 – 12. 00 12.00 – 14.00 «Вайбер» Освітні сайти. Фахова література
29 24.04 1. Складання та розміщення у спільноті тестових завдань для перевірки засвоєння вивченого матеріалу (10-11 класи). 2. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. Систематизація матеріалу. 3.Індивідуальна робота з Ковалем О. 4.Підведення підсумків дистанційного навчання. Інформування батьків та учнів 9 класу. 8. 30- 10. 00 10. 00 – 11. 00 11.00 – 12.00 12.00 – 13. 00 «Вайбер» Мобільний зв`язок; «Вайбер» Мобільний зв`язок
Учитель французької мови Л.М.Браславська
Кiлькiсть переглядiв: 211

Коментарi