Мусійківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Н. В. Лозова

Індивідуальний план роботи

вчителя початкових класів та класного керівника 3 класу

під час карантину

24 квітня по 11 травня

Горкуши Вікторії Петрівни

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

І. В. Недашківська

30. 27.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Перегляд відео: «ранкове коло НУШ» 08:30- 15:00 1.Літ.чит. – Урок позакласного читання «Бережіть природу діти!» («Перлинка» с. 97-106) 2.Математика – Знаходження частини від числа. №1012-1021 3.Укр. мова – Дієслова завершеної і незавершеної дії. (427-431) 4.Я у світі – Відомі у світі народні промисли сучасної України (проєкт) 5. 6 клас § 3.3 ст. 104-107, виконати завдання с108 №4,5,6
31. 28.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Бесіда в дистанційному режимі: «правила здоров’я» 08:30- 14:00 1.Літ. чит. – Все так цікаво навкруги. Д. Чередніченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (с. 153-155) 2.Математика – Знаходження частини від числа. №1022-1030 3.Основи здоров’я – Доброзичливість і здоров’я. Створення колажу (практична робота) : «Що приносить мені радість» 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри в приміщенні.
32. 29.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Підбір та розробка матеріалів для розвитку критичного мислення 08:30- 14:00 1.Укр.мова – Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова (432 - 440) 2.Математики – Повторення і закріплення вивченого про частини (1031-1039) 3.Природознавство- Дихальна система. Запобігання захворюванням органів. (с. 155-156) 4.Трудове навчання – Виготовлення та оздоблення об’ємних виробів. Виготовлення та оздоблення об’ємної іграшки. 5.Фізична культура – Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри в приміщенні.
33. 30.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах 5. Опрацювання фахових періодичних видань 08:30- 15:30 1.Літ. чит. – Творчість О. Буцена «Айстри». Висловлюємо свої міркування (с. 156-157) 2.Математика - Повторення і закріплення вивченого про частини 3.Іформатика – Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів 4. 7 клас – опрацювати урок 23 http://itknyga1.co.ua/mod/scorm/view.php?id=273 (форма здачі : скрінши результатів виконання завдань, надіслані на електронну пошту) 5. 5 клас – пройти урок 24 за посиланням http://itknyga.online/course/view.php?id=2 (форма здачі скріншоти або фото результатів виконання завдання) 6. 8 клас - Підручник § 35 ст. 235-236. Файли-заготовки для виконання завдань : https://drive.google.com/drive/folders/1x0DhT2TLJaHxT3geUttQ9fbICAvlKdzx?usp=sharing
34. 04.05 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Бесіди з батьками на тему: «Створення комфортного психологічного середовища в родині під час карантину». 5. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури. 08:30- 15:00 1.Літ.чит. – Повість М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (с. 158-159) 2.Математика – Повторення нумерації трицифрових чисел (№1-10) 3.Укр. мова – Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному і діалогічному мовленні. (441-445) 4.Я у світі – Земля – спільний дім для людей 5. 6 клас § 3.4 ст. 100-105, виконати завдання с109-17 №1,2,3
35. 05.05 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Бесіда в дистанційному режимі : «Небезпечні місця вдома» 08:30- 14:00 1.Літ. чит. – Продовження роботи над уривком М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (с.159-161) 2.Математика – Повторення нумерації трицифрових чисел (№ 11-20) 3.Основи здоров’я – Способи самозаспокоєння 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри в приміщенні.
36. 06.05 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Перегляд вебінарів, запропонованих на освітніх інтернет-ресурсах 08:30- 14:00 1.Укр.мова – Урок розвитку мовлення №16. Робота з деформованим текстом 2.Математики – Усне додавання й віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків (№21-30) 3.Природознавство- Кровоносна система. Значення крові в організмі людини. (с. 157-159) 4.Трудове навчання – Виготовлення та оздоблення об’ємних виробів. Виготовлення та оздоблення об’ємної іграшки. 5.Фізична культура – Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри в приміщенні.
37. 07.05 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Перегляд та підбір фізкультхвилинок НУШ 5. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення рівня теоретичних та наукових знань 08:30- 15:30 1.Літ. чит. – Повтори і пригадай. Узагальнення за темою «Світ прози» (с.161) 2.Математика - Усне додавання й віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння. (№31-40) 3.Іформатика – Переміщення текстових полів/вікон та зображень на слайдах. 4. 7 клас – опрацювати урок 24 http://itknyga1.co.ua/mod/scorm/view.php?id=273 (форма здачі : скрінши результатів виконання завдань, надіслані на електронну пошту) 5. 5 клас – с.188-90, виконати завдання №4 на с.192 6. 8 клас - Підручник § 35 ст. 235-236. Файли-заготовки для виконання завдань : https://drive.google.com/drive/folders/1x0DhT2TLJaHxT3geUttQ9fbICAvlKdzx?usp=sharing
38. 08.05 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Опрацювання сучасних сервісів навчання. 08:30- 14:00 1.Літ. чит. – Гумористичні твори Г. Бойка «Отакий у мене ніс» (с. 162-166) 2.Природознавство – Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. (с. 160-162) 3.Укр. мова – Закріплення знань про дієслово. 4.Обр. мист. – Аплікація «Афіша до дитячої вистави» (кольоровий папір) 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
Зворотній зв’язок : victoriagorkusha@gmail.com
Номер п/п Дата Зміст роботи Час роботи Примітка
1. 16.03 1. Розробка індивідуального плану роботи вчителя 3 класу на період карантину. 2. Онлайн консультація для батьків 3 класу “Навчання на дистанційній формі” 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 6 класу. 8:30-15:00 1. Літ. чит. –Читати твір на с 97-99. Скласти план до твору. 2. Математика – Ділення круглого числа на кругле способом добору (90 : 30). Розв’язування задач вивчених видів. Виконати № 828-837 3. Укр. мова – Урок розвитку зв’язного мовлення №13. Твір за складеним планом. Скласти твір за планом у зошити для розвитку мовлення. 4. Я у світі –Якими правами я наділений/наділена як громадянин/громадянка України? Практична робота. Розв’язування прогностичних задач «Що буде, якщо…» с. 139-141 5. Для 6 класу § 3.1 ст. 84-90
2. 17.03 1.Розробка і розміщення завдань для учнів.( Viber, SMS, телефонні консультації) 2. Консультація для батьків в телефонному режимі з питань дистанційного навчання на період карантину. 3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. 4. Опрацювання фахової літератури. 5. Провести індивідуальні бесіду з учнями на тему: «Обіцянки і слова» 8:30-14:00 1. Літ. чит. –Г. Вдовиченко «Найдовші вуса» чит с.101-103, переказувати. 2. Математика - Ділення круглого числа на кругле способом добору (900 : 300). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Виконати №828-847. 3. Основи здоров’я –Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу. С. 111-114, зош. С. 49-50 4. Фізична культура –Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем, елементи футболу. Рухливі ігри.
3. 18.03 1.Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги. 2. Робота зі шкільною документацією 3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 8:30-14:00 1. Укр. мова – Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Спостереження за вживанням прикметників у загадках. Виконати вправи 369-378. 2. Математика - Ділення круглого числа на кругле способом добору (180:60). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Виконати № 848-856. 3. Природознавство –Гриби – Живі організми. Будова грибів. Опрацювати с 122-125. Виготовити «Візитівку гриба» 4. Трудове навчання –Орнамент. Декорування писанок. Виготовлення аплікації писанки. (с. 76-80, оцет, пензлики, ватні палички, гуашеві фарби, поролонова губка, клей ПВА) 5. Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем, елементи футболу. Рухливі ігри.
4. 19.03 1.Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд фахових інтернет ресурсів. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. 8:30-15:30 1. Літ. чит. –Продовження роботи над твором, читати с. 103-105. Намалювати комікс за змістом, переказувати уривок за коміксом. 2. Математика –Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач. Виконати №857-865. 3. Інформатика –Доповнення текстів зображеннями Завдання: 7 клас§ 2.2 с. 39-44; 5 клас§ 4.1 ст. 156-165,дати відповіді на запитання с.167, виконати завдання №1,2,3 на с.167. 8 клас§24(с.157)
5. 20.03 1. Консультація для батьків у телефонному режимі. 2. Поповнення кабінету дидактичним матеріалом і наочністю. 3. Упорядкування папки класного керівника. 8:30-14:00 1. Літ. чит. -Урок позакласного читання. Оповідання українських письменників 2. Природознавство – Бактерії. Значення бактерій уприроді і житті людини. Опрацювати с 126-127. Скласти розповідь: «Бактерії і я» 3. Укр. мова – Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполучення з іменниками. Закріплення й узагальнення знань про прикметник Виконати вправи 379-384 4. Образотворче мистецтво–Композиція «Події мого життя». Урок №26, с. 117-121(гуаш) 5. Фізична культура –Правила безпеки під час занять стрибками. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри.
6. 23.03 1. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби» 2. Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. 3. Тема 1. Комікси. Виконання проміжних завдань. 4. Тема 2. Трикутник ВолтаДіснея. Артбук. Виконання проміжних завдань. Тема 3. Настільні ігри. Виконання проміжних завдань. 08:30 – 14:00
7. 24.03 1. Проходження курсу «Бери і роби» 2. Тема 4. Формат ТED Виконання проміжних завдань. 3. Тема 5. Як заохотити дітей до навчання. Поради від Меліси Сальгеро. 4.Тема 6. Ментальні мапи. Виконання проміжних завдань. 08:30 – 14:00
8. 25.03 1. Всеукраїнська онлайн конференція «Нова українська школа :педагогічні інновації в системі початкової освіти» 2. Тема 7. Квести 3. Тема 8. Уроки толерантності. 4. Тема 9. Інформаційні промови. Виконання проміжних завдань 08:30 – 14:00
9. 26.03 1. Тема 10. Рефлексія. Секрети ефективності. 2. Тема 11. Сучасні стратегії оцінювання. Виконання проміжних завдань 3.Тема12. Словесні аналогії. Виконання проміжних завдань 4. Тема 13.Психологічні ігри. Виконання проміжних завдань 08:30 – 14:00
10. 27.03 1. Тема 14. Візуальне мистетво. Навчитися вчитися. 2. Тема15. Діти і гаджети. Фінальний іспит. Бонус! Освітні можливості. 08:30 – 14:00
11. 30.03 1.Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі 2. Поповнення кабінету дидактичним матеріалом і наочністю. 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Корекція виховного плану на ІІ семестр. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 6 класу. 08:30 – 15:00 1.Літ. чит. – Фантастична повість. Л. Воронина «Таємниця пурпурової планети» (уривок) 2.Математика – Ділення на двоцифрове число способом добору (51: 17). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Виконати №866-875. 3. Укр. мова – Загальне поняття про дієслово (питання, роль у реченні). Зв’язок дієслова з іменняком у реченні. Вимова і написання слова очерет. Виконати вправи 388-391 4.Я у світі – Конституція України. Декларація прав дитини. Конвенція ООН про права дитини (робота з адаптованими текстами цих документів) с. 134-138 5. 6 клас § 3.2 ст. 90-91
12. 31.03 1.Індивідуальні консультації з батьками. 2.Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями(укр.мова) 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 5. Провести бесіду з учнями на тему : «Люби, вивчай свій рідний край!» 08:30 – 14:00 1.Літ. чит – продовження роботи над твором Фантастична повість. Л. Воронина «Таємниця пурпурової планети» (уривок) 2.Математика - Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначених буквами. Виконати № 876 - 884 3.Основи Здоров’я - Поведінка в автономній ситуації на природі(якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу) с. 115-120, зош. 51-52 4.Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою Рухливі ігри.
13. 01.04 1. Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі 2.Підбір і розробка тестових завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями(природозн.) 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Упорядкування дидактичного матеріалу в класі. 08:30 – 14:00 1.Укр. мова – Урок розвитку зв’язного мовлення № 14. Твір розповідь за складеним планом. 2.Математика – Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів. Виконати №885 - 893 3.Природознавство – Ланцюги живленн. Охорона рослинного і тваринного світу. Опрацювати с 128-131. Скласти ланцюг живлення з 4 ланок. 4.Труд. навч. – Декорування виробів. Декорування писанки. (Кольоровий картон, кольоровий папір, бісе, клей, ножиці) 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою Рухливі ігри.
14. 02.04 1. Онлайн консультація для батьків та дітей. 2.Підбір та розробка дидактичного матеріалу. 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Підбір і розробка завдань для роботи зі слабовстигаючими учнями. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. 08:30 – 15:30 1.Літ. чит. - В. Нестайко «Просто Олесь друг» с. 136-138 2.Математика – Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення (64:16). Задачі на ділення суми на число. Виконати № 894-903. 3.Інформатика – Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. 4. 7 клас § 2.2 с. 39-46, опрацювати запитання на с. 46 №1,2,3 5)5 клас § 4.2 ст. 169-173, виконати завдання 1,2,3,7(по можливості) на с. 176. 6)8 клас §25 (с.178), завд. С. 168 №1-4.
15. 03.04 1. Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги 2. Робота зі шкільною документацією 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Підбір і розробка завдань для роботи з обдарованими учнями. 08:30 – 14:00 1.Літ. чит. – продовження роботи над твором В. Нестайка «Просто Олесь друг» с. 138-139 2.Природознавство – Червона книга України. Навчальний проєкт №4 «Теплиця на моєму підвіконні» (Виготовлення моделі теплиці та вирощування рослини з насінини) 3.Укр. мова – Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Виконати вправи 392-394. 4.Оброзотворче мистецтво – Ілюстрація до казки «Рукавичка». Урок №27, с. 122-126 (фарби) 5.Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою Рухливі ігри.
16. 06.04 1. Розробка індивідуального плану роботи вчителя 3 класу на період карантину(з 06.04 по 24.04). 2. Онлайн консультація для батьків 3 класу “Навчання на дистанційній формі” 3. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 6 класу. 8:30-15:00 1.Літ.чит.– Пригоди. М.Трублаїні «Пригоди Яшка і Мишка» с.139-140 2.Математика – Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. №904-913 3.Укр. мова - Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Вимова і написання слова космонавт. Виконати вправи 395-398. 4.Я у світі –Подорожуємо Україною 5. 6 клас § 3.2 ст. 91-98,скласти алгоритм у вигляді блок-схеми наповнення чашок чаєм за зразком на с. 96, дати відповіді на запитання с.98
17. 07.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3.Провести бесіду вонлайн режимі: «Великдень свято християнських родин» 4.Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 08:30 – 14:00 1.Літ. чит. – М. Трублаїні «Омар» с. 140-141 2.Математика – Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника. Розв’язування задач. № 914-922 3.Основи здоров’я – Характер людини (с.121-124, зош. с.53-54)https://www.youtube.com/watch?v=n-ua4Yhys-M 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри в приміщенні.
18. 08.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Упорядкування дидактичного матеріалу. 4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет ресурсах. 08:30 – 14:00 1.Укр.мова–Дієслова-синоніми. Виконати вправи 399-403 2.Математики – Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів. Розв’язування задач. №923-932. 3.Природознавство – Державні заповідники. Заповідні території рідного краю. (Опрацювати с.135-136)https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4 4.Трудове навчання–Виготовлення та оздоблення об’ємних виробів. «Будинок» (Кольоровий папір, картон, клей, ножиці, коробки та упаковки) https://www.youtube.com/watch?v=YGLUqil1RzE https://www.youtube.com/watch?v=W4sC2uWbG2w 5.Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту застрибування на м’які перешкоди. Рухливі ігри в приміщенні.
19. 09.04 1. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків в телефоному та онлайн-режимі. 3. Підготовка до консультацій в умовах навчання в дистанційному режимі. 4. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. 8:30-15:30 1.Літ. чит. – М. Трублаїні «шоколад боцмана» с. 141-142 2.Математика – Знаходження значень числових виразів. Пропорційна залежність величин. №933-942 3.Іформатика – Порівняння текслів з правдивою та оманливою інформацією 7 клас – (виконати завдання с.69№1)https://drive.google.com/file/d/1rnDvCTWOcf8YVq4sKHPvyTeBdYgi2Rk2/view 5 клас §4.3 с.177-185, дати відповіді на запитання с. 185 8 клас - § 26 с.179-180
20. 10.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Розробка та добір матеріалів для моніторингу рівня засвоєних знань учнями. 4. Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 08:30 – 14:00 1.Літ. чит. – Урок позакласного читання. Я люблю оповідання за творами С. Дерманського («Перлинка» с.92-97) 2.Природознавство–Узагальнення знань з теми «Гриби. Бактерії. Охорона флори і фауни» (Опрацювати с. 137-138) 3.Укр. мова – Дієслова-антоніми. Вимова і написання слова «кипіти». Виконати вправи 404-407 4.Обр. мист. – Паперова пластика «Театральна маска» с.133-137 (кольоровий папір) 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту застрибування на м’які перешкоди. Рухливі ігри в приміщенні.
21. 13.04 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі. 3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали для дистанційного навчання школярів. 4. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 6 класу. 5. Реєстрація та загальний огляд курсу: «Наука про навчання» («Прометеус») 8:30-15:00 1.Літ.чит. – Загадки природи. Є. Гуцало «Прелюдія весни» с. 142-143 2.Математика – Вивчені випадки множення і ділення. Розв’язування задач на 2-4 дії №943-951 3.Укр. мова – Вживання дієслів у переносному значенні. Вимова і написання слова «кошеня». Виконати вправи 408-412 4.Я у світі – Україна – Європейська держава 5. 6 клас § 3.3 ст. 100-105, виконати завдання с108 №1,2,3
22. 14.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Провести бесіду в онлайн режимі: «22 квітня – Міжнародний день Землі» 4.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 1 «Пам’ять та навчання» 08:30 – 14:00 1.Літ. чит. – продовження роботи над твором Є. Гуцало «Прелюдія весни» с. 144-145 2.Математика – Поняття «частини», дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа . №952-962 3.Основи здоров’я – Самооцінка характеру. Практична робота. Визначення рис власного характеру(с.124, зош. с.55-56) 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри в приміщенні.
23. 15.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Корекція календарно – тематичного планування. 4. Підбір та розробка дидактичних завдань та матеріалів для учнів 3 класу. 5.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 1 «Пам’ять та навчання» 08:30 – 14:00 1.Укр.мова – Зв’язок дієслів з іншими словами у реченні. Виконати вправи 412-418. 2.Математики – Утворення і запис частин. Розв’язування задач № 963-972 3.Природознавство – Організм людини (Опрацювати с.144-146). https://www.youtube.com/watch?v=8fbfucLqLRw 4.Трудове навчання – Виготовлення та оздоблення об’ємних виробів. «Транспортні засоби» (Кольоровий папір, картон, клей, ножиці, коробки та упаковки) https://www.youtube.com/watch?v=xkUszaM0YLU https://www.youtube.com/watch?v=qFKJNko2Nwk 5.Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків. Рухливі ігри в приміщенні.
24. 16.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. 8:30-15:30 1.Літ. чит. – Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки»(скорочено) с. 145-147 2.Математика – Поняття «чисельник» і «знаменник», риска дробу. Складені задачі на 2-4 дії №973-981 3.Іформатика–Доповідач презентації 7 клас–опрацювати с.41-44, підготувати відповіді на зап.№4,5,6 с.46 5 клас- с 186-188, за зразком малюнку 4.35 скласти блок схему наповнення каструлі водою. клас – с181-183
25. 17.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 4.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 1 «Пам’ять та навчання» 08:30 – 14:00 1.Літ. чит. – продовження роботи . Ю. Збанацький «Лелеки»(скорочено) с. 147-149 2.Природознавство – Опорно-рухова система (с. 147-148) 3.Укр. мова - Змінювання дієслів за часами. Виконати вправи 418-422. 4.Обр. мист. – Аплікація «Костюм для театрального героя» 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків. Рухливі ігри в приміщенні.
26. 21.04(ВТ) 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3.Упорядкування дидактичного матеріалу. 4.Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів 08:30 – 14:00 1.Літ. чит. – Читаємо і порівнюємо. Г. Демченко «Лелеки» с. 149-150 2.Математика – Поняття частин. Побудова кола (круга). Розв’язування задач №982-993 3.Основи здоров’я – Розвиток пам’яті та уваги. (с.125, зош. с.57-58) https://naurok.com.ua/post/10-tehnik-dlya-rozvitku-uvagi-shkolyariv 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків. Рухливі ігри в приміщенні.
27. 22.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Проведення бесіди онлайн: «Пам’ятай про інших» 4.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 2 «Мислення» 08:30 – 14:00 1.Укр.мова – Урок розвитку мовлення №15. Робота з деформованим текстом. (Робота в зошити «подружися зі словом») 2.Математики – Знаходження частини від числа. Міри довжини, маси, часу.№994-1003 3.Природознавство- Травна система (149-151)https://www.youtube.com/watch?v=JqwWaoht6oI 4.Трудове навчання–Макетування машинки з деталей конструктора (конструктор 5.Фізична культура – Правила ТБ під час рухливих ігор. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
28. 23.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. 8:30-15:30 1.Літ. чит. – продовження роботи Г. Демченко «Лелеки» с.150-151 2.Математика - Знаходження частини від числа. №1004-1011 3.Іформатика – середовище створення презентацій 4. 7 клас – опрацювати с. 216, виконати завдання №1,2,4 с.217 5. 5 клас – с.88-92, дати відповіді на запитання с.192, виконати завдання №1,2,3 на с.192 6. 8 клас - § 27 ст. 188-191
29. 24.04 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3.Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 4.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 2 «Мислення» 08:30 – 14:00 1.Літ. чит. – Будь природі другом В. Чухліб «Равлик» 2.Природознавство – Харчування. П.р. №7 Складання раціону здорового харчування. (с.152-154, скласти корисне меню для себе на день) https://www.youtube.com/watch?time_continue=433&v=5Wa4DLJojsE&feature=emb_logo 3.Укр. мова – Розпізнавання часових форм дієслів. Виконати вправи 423-426. 4.Обр. мист. – Образ пальцевих ляльок «Пальцева головка» с.142-147 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри
Кiлькiсть переглядiв: 51

Коментарi