План заходів

щодо запобігання і протидії негативним наслідкам жорстокого поводження з дітьми та булінгу

в Мусійківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

2020-2021н.р.

Мета: Ознайомити з поняттям булінгу, видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формувати негативне ставлення до булінгу.

№ п\п Назва заходу Клас, вчителі, батьки Відповідальний Дата проведення Відмітка про виконання
1 Що таке булінг? - Профілактика виникнення та подолання булінгу в дитячому середовищі. - Цикл тренінгових занять для учнів початкової та середньої ланки. 1-11 Практичний психолог протягом року за окремим планом.
2 Налагодження чіткої взаємодії з ювенальною превенцією із метою своєчасного реагування на всі випадки протиправних дій із боку здобувачів освіти. Заступник директора з НВР протягом року
3 Тренінг «Стоп БУЛІНГ!» для здобувачів освіти 5-9,11 Практичний психолог жовтень, грудень, січень.
4 Інформаційно – просвітницька робота із використанням навчальних відео фільмів «Як себе захистити від психічної агресії» 1-11кл Практичний психолог лютий, березень.
5 Групові заняття з елементами тренінгу «Протидія булінгу» 8, 9, 11 Практичний психолог квітень, травень.
6 Перегляд тематичного фільму «Опудало». Дискусія 8, 9, 11 Практичний психолог листопад
7 Інформаційно-просвітницька робота «Сучасні теорії та фактори булінгу» вчителі Практичний психолог грудень
8 Проведення тестування «Рівень агресивності» 5-11 Практичний психолог грудень, лютий
9 Тест «Оцінювання індивідуальної агресивності за адаптованою методикою А.Асінгера» 8,9,11 квітень
10 Безпека спілкування в мережі інтернет «булінг - кібергбулінг». Інформаційно – просвітницька робота з учнями. 1 -11 Практичний психолог щомісяця за окремим планом
11 Розміщення на інформаційному стенді номерів телефонів гарячої лінії протидії булінгу Заступник директора з НВР І тиждень вересня
12 Тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу. 1-11 Заступник директора з НВР класні керівники, практичний психолог ІV тиждень вересня
13 Спілкування з батьками «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою» батьки Практичний психолог, класні керівники По мірі необхідності
14 Уроки відвертого спілкування: Класні керівники, практичний психолог листопад
«Змінюй в собі негативне ставлення до інших» 1-4
«Допоможи собі, рятуючи інших» 5-7
« Стережись! Бо, що посієш, те й пожнеш» 8-11
15 Написання есе на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим» 5-11 вчителі української мови грудень
16 Години спілкування «Кібербулінг! Який він?» 5-11 Класні керівники січень
Створення та розповсюдження серед учнів 1-8 класів листівок «Не стань жертвою булінгу» 9-11 Практичний психолог, вчитель інформатики лютий
17 Години відвертого спілкування за участю представників дитячої поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другові» 1-11 Заступник директора з НВР, практичний психолог березень
18 Засідання учкому «Не допускай насилля над ближнім» 5-11 Педагог-організатор, практичний психолог квітень
19 Конкурс-виставка плакатів, малюнків, листівок «Шкільному булінгу скажемо – НІ!» 1-11 Педагог-організатор травень

Заступник директора з НВР І.В. Недашківська

Практичний психолог, соціальний педагог І.В.Превор

Педагог-організатор Ж.В.Слиш

Кiлькiсть переглядiв: 282

Коментарi