ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора школи з НВР Директор Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

___________ І.В.Недашківська ______________Н.В.Лозова

«__» квітня 2020 року "__" квітня 2020 року

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

під час карантину з 27. 04 по 08. 05. 2020

вчителя біології і екології, хімії, класного керівника 8 класу

Мусійківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Єжеля М.А.

Час роботи 8.30-15.00

№ з/п Дата Зміст роботи Примітки
1 27.04 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами.
2 28.04 1. Опрацювання фахової літератури. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
3 29.04 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Підбір матеріалів для позакласної роботи. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4 04.05 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5 05.05 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
6 06.05 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
7 07.05 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів
8 08.05 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.

Учитель біології і хімії М.А. Єжель

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

під час карантину з 06. 04 по 24. 04. 2020

вчителя біології і екології, хімії, класного керівника 8 класу

Мусійківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Єжеля М.А.

Час роботи 8.30-15.00

№ з/п Дата Зміст роботи Примітки
1 06. 04 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами.
2 07. 04 1. Опрацювання фахової літератури. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
3 08. 04 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Підбір матеріалів для позакласної роботи. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.5.
4 09. 04 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5 10.04 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
6 13.04 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
7 14.04 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів
8 15.04 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами на уроках біології та хімії.
9 16.04 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
10 17.04 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів.
11 21.04 1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
12 22.04 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи.
13 23.04 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з біології та хімії.
14 24.04 1. Робота зі шкільною документацією та методичною літературою. 2. Перевірка наявності обладнання для лабораторних і практичних робіт з біології та хімії. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

______________Н.В.Лозова

"__" березня 2020 року

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

під час карантину з 16. 03 по 03. 04. 2020

вчителя біології і екології, хімії, класного керівника 8 класу

Мусійківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Єжеля М.А.

Час роботи 8.30-15.00

№ з/п Дата Зміст роботи Примітки
1 16. 03 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи.
2 17. 03 1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Розробка дидактичних матеріалів. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Перевірка наявності обладнання для лабораторних і практичних робіт з біології та хімії.
3 18. 03 1. Опрацювання фахової літератури. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Підбір відеоматеріалів до уроків. 4. Догляд за кімнатними рослинами кабінету
4 19. 03 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами.
5 20.03 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Складання плану роботи на період весняних канікул.
6 23.03 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Підбір відеоматеріалів до уроків.
7 24.03 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи.
8 25.03 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів
9 26.03 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами на уроках біології та хімії.
10 27.03 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Підбір відеоматеріалів до уроків. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
11 30.03 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Розробка дидактичних матеріалів.
12 31.03 1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
13 01.04 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи.
14 02.04 1. Робота зі шкільною документацією та методичними архівами. 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з біології та хімії.
15 03.04 1. Опрацювання фахової літератури 2. Перевірка наявності обладнання для лабораторних і практичних робіт з біології та хімії. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Організаційно-методична робота: корекція календарно-тематичного планування.

Учитель біології і хімії М.А. Єжель

Кiлькiсть переглядiв: 65

Коментарi