ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора школи з НВР Директор Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

___________ І.В.Недашківська ______________Н.В.Лозова

«__» квітня 2020 року "__" квітня 2020 року

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

під час карантину з 12.05 по 29.05.2020

вчителя біології і екології, хімії, класного керівника 8 класу

Мусійківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Єжеля М.А.

Час роботи 8.30-15.00

№ з/п Дата Зміст роботи Примітки
1 12.05 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами.
2 13.05 1. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали). 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
3 14.05 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Підбір матеріалів для позакласної роботи. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів.
4 15.05 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали). 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів.
5 18.05 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
6 19.05 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів.
7 20.05 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Розробка дидактичних матеріалів
8 21.05 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
9 22.05 1. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Опрацювання фахової літератури.
10 25.05 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами.
11 26.05 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів.
12 27.05 1. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали). 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
13 28.05 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів. 4. Розробка дидактичних матеріалів
14 29.05 1. Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами.

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

під час карантину з 27. 04 по 08. 05. 2020

вчителя біології і екології, хімії, класного керівника 8 класу

Мусійківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Єжеля М.А.

Час роботи 8.30-15.00

№ з/п Дата Зміст роботи Примітки
1 27.04 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами.
2 28.04 1. Опрацювання фахової літератури. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
3 29.04 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Підбір матеріалів для позакласної роботи. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4 04.05 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5 05.05 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
6 06.05 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
7 07.05 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів
8 08.05 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.

Учитель біології і хімії М.А. Єжель

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

під час карантину з 06. 04 по 24. 04. 2020

вчителя біології і екології, хімії, класного керівника 8 класу

Мусійківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Єжеля М.А.

Час роботи 8.30-15.00

№ з/п Дата Зміст роботи Примітки
1 06. 04 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами.
2 07. 04 1. Опрацювання фахової літератури. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
3 08. 04 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Підбір матеріалів для позакласної роботи. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.5.
4 09. 04 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
5 10.04 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
6 13.04 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
7 14.04 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів
8 15.04 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами на уроках біології та хімії.
9 16.04 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
10 17.04 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів.
11 21.04 1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
12 22.04 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи.
13 23.04 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з біології та хімії.
14 24.04 1. Робота зі шкільною документацією та методичною літературою. 2. Перевірка наявності обладнання для лабораторних і практичних робіт з біології та хімії. 3. Перегляд онлайн-уроків Всеукраїнської школи. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Мусійківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

______________Н.В.Лозова

"__" березня 2020 року

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

під час карантину з 16. 03 по 03. 04. 2020

вчителя біології і екології, хімії, класного керівника 8 класу

Мусійківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Єжеля М.А.

Час роботи 8.30-15.00

№ з/п Дата Зміст роботи Примітки
1 16. 03 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи.
2 17. 03 1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Розробка дидактичних матеріалів. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Перевірка наявності обладнання для лабораторних і практичних робіт з біології та хімії.
3 18. 03 1. Опрацювання фахової літератури. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Підбір відеоматеріалів до уроків. 4. Догляд за кімнатними рослинами кабінету
4 19. 03 1.Упорядкування папки самоосвіти 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Організаційно-методична робота: ознайомлення з новими нормативними документами.
5 20.03 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Складання плану роботи на період весняних канікул.
6 23.03 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Підбір відеоматеріалів до уроків.
7 24.03 1. Упорядкування дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи.
8 25.03 1. Упорядкування гербарних зразків з біології 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Розробка дидактичних матеріалів
9 26.03 1.Систематизація дидактичних матеріалів. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами на уроках біології та хімії.
10 27.03 1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 2. Підбір відеоматеріалів до уроків. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
11 30.03 1. Розробка завдань для учнів 6-11 класів та розміщення їх на сайті школи. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Розробка дидактичних матеріалів.
12 31.03 1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір відеоматеріалів до уроків.
13 01.04 1. Виготовлення дидактичного матеріалу з біології. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір матеріалів для позакласної роботи.
14 02.04 1. Робота зі шкільною документацією та методичними архівами. 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з біології та хімії.
15 03.04 1. Опрацювання фахової літератури 2. Перевірка наявності обладнання для лабораторних і практичних робіт з біології та хімії. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Організаційно-методична робота: корекція календарно-тематичного планування.

Учитель біології і хімії М.А. Єжель

Кiлькiсть переглядiв: 108

Коментарi