РІЧНИЙ ПЛАН

роботи практичного психолога

Мусійківського ліцею

Денисенко Світлани Михайлівни

на 2023 – 2024 н. р.

Змістова частина

№ п/п Напрям діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи Термін проведення Цільова аудиторія Відмітка про вико- нання
1. ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
1.1. Спостереження за діяльністю та поведінкою учнів: дослідження особливостей поведінки учнів, рівня взаємовідносин з однолітками; Вересень –травень 1 класи
1.2 Діагностичне вивчення стану адаптації дітей 1 класу до нових умов. Вивчення готовності дітей 1 класу до навчання у школі (Вивчення рівня шкільної зрілості за комплексом «Чарівні перетворення») Вересень -жовтень 1 класи
1.3. Спостереження та психологічний супровід учнів вимушених переселенців; учнів, батьки яких є учасниками воєнних дій Вересень – травень При потребі
1.4. Вивчення особливостей адаптації учнів 5 класу (методика «Визначення особистісної адаптованості школярів» (А. Фурман) та тест тривожності Філіпса); Жовтень - листопад 5 класи
1.5. Вивчення особливостей адаптації учнів 10 класу (Тест «Самооцінка емоційних станів» (за Уесманом-Ріксом) та «Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації» Н. Лусканової) Жовтень - листопад 10 класи
1.6. Індивідуальна діагностична робота з учнями «групи ризику» (Опитувальник дослідження тривожності Спілбергера, методика визначення темперамента Айзенка) Жовтень - листопад Учні «групи ризику» -
1.7. Вивчення професійних інтересів та особливостей професійного самовизначення (Диференційно – діагностичний опитувальник інтересів Клімова, та «Карта інтересів», анкета «Творча особистість») Листопад - Грудень 9 та 10 класи
1.8. Вивчення тривожності та надмірного рівня стресу в умовах воєнного стану. (за потребою) (діагностика за «Діти і війна») Січень - лютий За потреби
1.9. Вивчення стилів батьківського виховання (за методикою «Стилі батьківського виховання») При потребі Батьки
2. ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА
2.1. Виховна година з елементами тренінгу «Розвиваємо навички толерантного спілкування» 16 листопада – день толерантності 6-7 класи
2.2. Тренінгове заняття «Розвиток стресостійкості – все в твоїх руках» Листопад Педагоги
2.3. Проведення заходів в рамках акції «16 днів проти насильства» Тренінг: «Захист дітей від насильства та жорстокого поводження» Тренінг «Ми проти домашнього насильства» 25 листопада – 10 грудня Учні 5 – 11 класи
2.4. Профілактичні ігри до всесвітнього дня боротьби з ВІЛ / СНІДом 1 грудня Учні 5 – 11 класи
2.5. Дискусія «Що таке булінг? Його види та шляхи подолання» Березень 6-7 класи
2.6. Профілактика здорового способу життя «Бездимний тютюн який небезпечніший за сигарети» Квітень 10-11 класи
2.7. Участь у роботі Ради профілактики правопорушень Протягом року
3. КОРЕКЦІЙНА РОБОТА
4.КОНСУЛЬТУВАННЯ
4.1. Консультування батьків та педагогічних працівників з питань виховання та розвитку дитини та з питань особистого характеру В міру надходження запитів (вересень-травень) Батьки та педагоги
4.2. Індивідуальні та групові консультації учнів (за запитом) Протягом року Учн 1-10 класів
4.3. Консультація: «Як допомогти дітям впоратись із тривожністю під час воєнних дій» Жовтень Батьки та педагоги
4.4. Консультації з сім’ями ВПО або постраждалими від війни За запитом Учні і батьки ВПО
4.5. Консультація: «Проблема виховання дітей в неповних сім’ях» Квітень Батьки 1-4 класів
4.6. Індивідуальні консультації з метою допомоги старшокласникам у здійсненні професійного вибору, профільного і професійного самовизначення учнів Травень Учні 9 і 10 класів
5. ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА
5.1. Психологічна просвіта батьків черезорганізацію інформаційних блоків на стенді психолога та на сайті закладу: з питань нормалізації психо-емоційних станів під час воєнних дій, запобігання булінгу, розвиток стресостійкості Вересень– травень Батьки Педагоги Учні
5.2. Лекція «Дбаємо про психічне здоров’я» Жовтень Педагоги Батьки
5.3. Тренінг «Доброта врятує світ, тож спішіть творити добро!» 10 Листопада День добра 1-5 класи
5.4. Квест-гра «Захисти себе віл ВІЛ» 1 грудня 10 класи
5.5. Інформаційне повідомлення «Говоримо з підлітками про насильство і війну» Грудень 8-10 класи
5.6. Бесіда «Майбутня професія» Квітень Учні 9 та 10 класів
5.7. Семінар-практикум з елементами тренінгу: «Любов до сім’ї назавжди в серці» 15 травня день сім’ї 1-4 класи
5.8. Участь у тематичних та групових батьківських зборах Вересень- травень Батьки
5.9. Виступи на педагогічних радах в закладі Вересень- травень Педагоги
6.ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА Вересень
6.1 Планування роботи на новий навчальний рік; погодження планів Вересень
6.2. Оновлення методичною літературою психологічної служби закладу Вересень - травень
6.3. Оформлення інформаційних куточків закладу та на стендах закладу Вересень - травень
6.4. Самоосвітня робота, ознайомлення з психологічною та методичною літературою, робота в бібліотеці Вересень - травень
6.5. Оформлення щоденної документації, обробка результатів діагностики Вересень - травень
6.6. Підготовка до проведення психодіагностичних досліджень, корекційної та просвітницької роботи Вересень - травень
6.7. Ведення ділової документації, обробка результатів діагностики. Підготовка матеріалів до занять Вересеь-травень
6.8. Підвищення професійного рівня завдяки курсам підвищення кваліфікації Протягом року
6.9. Участь у навчально-методичних семінарах практичних психологів міста, методичних об’єднаннях Вересень-травень
6.10. Складання звітів Грудень, травень
Кiлькiсть переглядiв: 16

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.