№ п/п | Напрям діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова аудиторія | Відмітка про вико- нання | |||
1. ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА | |||||||
1.1. | Спостереження за діяльністю та поведінкою учнів: дослідження особливостей поведінки учнів, рівня взаємовідносин з однолітками; | Вересень –травень | 1 класи | ||||
1.2 | Діагностичне вивчення стану адаптації дітей 1 класу до нових умов. Вивчення готовності дітей 1 класу до навчання у школі (Вивчення рівня шкільної зрілості за комплексом «Чарівні перетворення») | Вересень -жовтень | 1 класи | ||||
1.3. | Спостереження та психологічний супровід учнів вимушених переселенців; учнів, батьки яких є учасниками воєнних дій | Вересень – травень | При потребі | ||||
1.4. | Вивчення особливостей адаптації учнів 5 класу (методика «Визначення особистісної адаптованості школярів» (А. Фурман) та тест тривожності Філіпса); | Жовтень - листопад | 5 класи | ||||
1.5. | Вивчення особливостей адаптації учнів 10 класу (Тест «Самооцінка емоційних станів» (за Уесманом-Ріксом) та «Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації» Н. Лусканової) | Жовтень - листопад | 10 класи | ||||
1.6. | Індивідуальна діагностична робота з учнями «групи ризику» (Опитувальник дослідження тривожності Спілбергера, методика визначення темперамента Айзенка) | Жовтень - листопад | Учні «групи ризику» | - | |||
1.7. | Вивчення професійних інтересів та особливостей професійного самовизначення (Диференційно – діагностичний опитувальник інтересів Клімова, та «Карта інтересів», анкета «Творча особистість») | Листопад - Грудень | 9 та 10 класи | ||||
1.8. | Вивчення тривожності та надмірного рівня стресу в умовах воєнного стану. (за потребою) (діагностика за «Діти і війна») | Січень - лютий | За потреби | ||||
1.9. | Вивчення стилів батьківського виховання (за методикою «Стилі батьківського виховання») | При потребі | Батьки | ||||
2. ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА | |||||||
2.1. | Виховна година з елементами тренінгу «Розвиваємо навички толерантного спілкування» | 16 листопада – день толерантності | 6-7 класи | ||||
2.2. | Тренінгове заняття «Розвиток стресостійкості – все в твоїх руках» | Листопад | Педагоги | ||||
2.3. | Проведення заходів в рамках акції «16 днів проти насильства» Тренінг: «Захист дітей від насильства та жорстокого поводження» Тренінг «Ми проти домашнього насильства» | 25 листопада – 10 грудня | Учні 5 – 11 класи | ||||
2.4. | Профілактичні ігри до всесвітнього дня боротьби з ВІЛ / СНІДом | 1 грудня | Учні 5 – 11 класи | ||||
2.5. | Дискусія «Що таке булінг? Його види та шляхи подолання» | Березень | 6-7 класи | ||||
2.6. | Профілактика здорового способу життя «Бездимний тютюн який небезпечніший за сигарети» | Квітень | 10-11 класи | ||||
2.7. | Участь у роботі Ради профілактики правопорушень | Протягом року | |||||
3. КОРЕКЦІЙНА РОБОТА | |||||||
4.КОНСУЛЬТУВАННЯ | |||||||
4.1. | Консультування батьків та педагогічних працівників з питань виховання та розвитку дитини та з питань особистого характеру | В міру надходження запитів (вересень-травень) | Батьки та педагоги | ||||
4.2. | Індивідуальні та групові консультації учнів (за запитом) | Протягом року | Учн 1-10 класів | ||||
4.3. | Консультація: «Як допомогти дітям впоратись із тривожністю під час воєнних дій» | Жовтень | Батьки та педагоги | ||||
4.4. | Консультації з сім’ями ВПО або постраждалими від війни | За запитом | Учні і батьки ВПО | ||||
4.5. | Консультація: «Проблема виховання дітей в неповних сім’ях» | Квітень | Батьки 1-4 класів | ||||
4.6. | Індивідуальні консультації з метою допомоги старшокласникам у здійсненні професійного вибору, профільного і професійного самовизначення учнів | Травень | Учні 9 і 10 класів | ||||
5. ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА | |||||||
5.1. | Психологічна просвіта батьків черезорганізацію інформаційних блоків на стенді психолога та на сайті закладу: з питань нормалізації психо-емоційних станів під час воєнних дій, запобігання булінгу, розвиток стресостійкості | Вересень– травень | Батьки Педагоги Учні | ||||
5.2. | Лекція «Дбаємо про психічне здоров’я» | Жовтень | Педагоги Батьки | ||||
5.3. | Тренінг «Доброта врятує світ, тож спішіть творити добро!» | 10 Листопада День добра | 1-5 класи | ||||
5.4. | Квест-гра «Захисти себе віл ВІЛ» | 1 грудня | 10 класи | ||||
5.5. | Інформаційне повідомлення «Говоримо з підлітками про насильство і війну» | Грудень | 8-10 класи | ||||
5.6. | Бесіда «Майбутня професія» | Квітень | Учні 9 та 10 класів | ||||
5.7. | Семінар-практикум з елементами тренінгу: «Любов до сім’ї назавжди в серці» | 15 травня день сім’ї | 1-4 класи | ||||
5.8. | Участь у тематичних та групових батьківських зборах | Вересень- травень | Батьки | ||||
5.9. | Виступи на педагогічних радах в закладі | Вересень- травень | Педагоги | ||||
6.ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА | Вересень | ||||||
6.1 | Планування роботи на новий навчальний рік; погодження планів | Вересень | |||||
6.2. | Оновлення методичною літературою психологічної служби закладу | Вересень - травень | |||||
6.3. | Оформлення інформаційних куточків закладу та на стендах закладу | Вересень - травень | |||||
6.4. | Самоосвітня робота, ознайомлення з психологічною та методичною літературою, робота в бібліотеці | Вересень - травень | |||||
6.5. | Оформлення щоденної документації, обробка результатів діагностики | Вересень - травень | |||||
6.6. | Підготовка до проведення психодіагностичних досліджень, корекційної та просвітницької роботи | Вересень - травень | |||||
6.7. | Ведення ділової документації, обробка результатів діагностики. Підготовка матеріалів до занять | Вересеь-травень | |||||
6.8. | Підвищення професійного рівня завдяки курсам підвищення кваліфікації | Протягом року | |||||
6.9. | Участь у навчально-методичних семінарах практичних психологів міста, методичних об’єднаннях | Вересень-травень | |||||
6.10. | Складання звітів | Грудень, травень |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.