«Ми убиваємо яблуко!....»

Заняття із профілактики булінгу проведено з учнями початкових класів Мусійківської ЗОШ.

Підбирала вправи я так, щоб дітям було зрозуміло, що таке булінг і як це явище можна попередити. Чим раніше розпочата будь - яка профілактика, тим більше шансів, що діти будуть позитивно налаштовані один до одного./Files/images/20190313_121219 (1).jpg

Одна із вправ, вправа про яблуко. Я принесла в клас 2 яблука, зовні майже однакові.

Діти роздивилися яблука. Одне яблуко я відклала в сторону, а інше взяла в руки, обдивилась, сказала яке воно огидне і кинула об підлогу. Це ж саме запропонувала зробити дітям. Кожин по черзі знаходив у яблуку щось «не те» і кидав об підлогу.

Яблуко ішло по колу і один із хлопчиків вигукнув: «Ми убиваємо яблуко!»./Files/images/20190313_122114 (1).jpg

Коли яблуко обійшло коло і повернулося до мене я розрізала обидва яблука і показала різницю. Зовні яблука були схожі. Яблуко, яке лежало на столі, було ціле і всередині, яблуко над яким «познущалися» - зовні було майже не змінене, але в середині побите.

Так може бути «побита» душа людини в середині, коли її ображають і цькують. В класі запала глибока тиша і я побачила, як посерйознішали дитячі обличчя. Можливо кожен згадав якусь свою історію, нехай не цькування, але образу, біль який довелося пережити маленькій душі.

Наступна вправа була «Ю-Зе-Фа», розприділення ролей та обговорення.

Вправа «Бомбардуання» на підняття самооцінки та усвідомлення своєї значимості була мабуть самою емоційною. Кожна дитина почула про себе за що її цінують однокласники.

Вкінці заняття учні отримали маленькі червоні «сердечка доброти». Я запропонувала написати на сердечках те, що може допомогти іншій людині зігріти її душу. Потім діти обмінялися сердечками.

Як добре коли ми робимо щось хороше один для одного – так закінчили ми наше заняття.

Практичний психолог І.В.Превор

Кiлькiсть переглядiв: 87

Коментарi