/Files/images/zvit-kerivnyka.jpg

Витяг із протоколу № 3
батьківських зборів, зборів піклувальної і громадської рад, педагогічного колективу Мусійківського ліцею Іванківської селищної ради від 14.06.2024
Присутні: 45 чол.
Голова зборів: Єжель М.А. Секретар зборів: Браславська Л.М.
Порядок денний
І. Звіт директора ліцею Лозової Н.В. про свою діяльність. 2. Обговорення звіту керівника навчального закладу. 3. Оцінка діяльності директора . 1. Слухали: Звіт директора ліцею про свою діяльність (звіт додається) 2. Виступили: 1. Резанова В.А. – староста с. Мусійки;
2. Недашківська І.В. – заступник директора з НВР; 3. Ковальчук Т.П. – голова громадської ради; 4. Ярмоленко О.А.. – голова батьківського комітету.
Виступаючі проаналізували діяльність Лозової Н.В., як директора ліцею. Кожен із виступаючих дав оцінку діяльності керівника закладу. 3. Вирішили: роботу директора ліцею Лозової Н.В. визнати такою, що відповідає сучасним вимогам. Голова зборів:________________М. А. Єжель Секретар зборів______________ Л. М. Браславська

Мусійківський ліцей

відділ освіти Іванківської селищної ради Київської області

Звіт директора ліцею

Лозової Наталії Василівни

за звітний період

2023-2024 навчального року

ВСТУП

Як директор ліцею протягом звітного періоду я керувалася Статутом закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, діючим законодавством України, зокрема, Законом України «Про освіту», Законом України «Про повну загальну середню освіту», Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» та іншими нормативно-правовими документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

У 2023-2024 навчальному році до керівного складу закладу входили:

Лозова Наталія Василівна – директор ліцею;

Недашківська Ірина Василівна – заступник директора з навчально-виховної роботи;

1. Загальна інформація про заклад

Мусійквський ліцей є комунальною власністю відділу освіти Іванківської селищної ради. Фінансування закладу здійснюється відділом освіти. Будівля закладу прийнята в експлуатацію у 1956 році та добудова – у 2001році. Земельна ділянка, яка належить школі, має площу 2,8 га. У 2023-2024 навчальному році працювало 18 педагогічних працівників та 8 працівників з числа обслуговуючого персоналу. У 2023-2024 н.р. у 1-10 класах навчалося завершують 66 учнів, середня наповнюваність – 7 учнів.

2.Кадрове забезпечення.

У 2023-2024 навчальному році штатними працівниками Мусійківський ліцей забезпечений на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті якості, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому пріоритетом у підборі кадрів є високий професіоналізм, володіння навичками ІКТ, прагнення до саморозвитку, активної професійної діяльності, працездатність, комунікабельність.

Якісний склад педпрацівників наступний:

 Вчителів вищої категорії - 9 (50%)

 Вчителів І категорії - 3(17%)

 Вчителів ІІ категорії - 3(17%)

 Спеціалістів - 3 (16%)

 Звання «Старший учитель» - 2 (10%)

У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по закладу становить 18,5 год.

Підвищення освітнього рівня вчителів є першочерговим завданням адміністрації, передбаченим перспективним планом роботи. Атестація педагогічних працівників проводиться з метою активізації творчої професійної діяльності вчителів.

Атестація вчителів як чинник виявлення професіоналізму, компетентності вчителя, відіграє важливу роль у результативності освітнього процесу.

Згідно плану вчителі, які атестувалися, були ознайомлені з нормативними документами щодо атестації.

У 2023-2024 навчальному році згідно списку педагогічних працівників для атестації атестувалося 4 педагогічні працівники:

- учитель французької мови Браславська Любов Миколаївна(вища категорія, звання – старший вчитель);

- учитель музичного мистецтва і образотворчого мистецтва Кухарук Марія Миронівна( ІІ категорія, звання – старший вчитель);

- педагог-організатор , вихователь ГПД Слиш Жанна Володимирівна(ІІ категорія);

- бібліотекар Шень Оксана Василівна(8кваліфікаційний розряд)

3. Методична робота.

У 2023-2024 навчальному році методична робота була підпорядкована нормативно-правовій базі й спрямована на реалізацію основних законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту» Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти, Закону України «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану»(від 28.04.2022 №7325), Постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 року № 711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988, Наказу МОН України від 30.11.2020 № 1480 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти», Інструктивно-методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2023/2024 навчальному році, Наказу Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115 і зареєстровано у Міністерстві юстиції 28.09.02020 за №941/35224 «Деякі питання організації дистанційного навчання», Наказу МОН України від 12.01.2016 №8 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти», зі змінами, внесеними згідно з наказами МОН України №955 від 10.07.2019, №160 від 10.02.2021, №165 від 15.02.2023.

Методична робота у 2023-2024 навчальному році також була спрямована на вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи, підвищення фахового рівня вчителів ліцею, їх готовності до інноваційної діяльності, з метою створення необхідних умов для всебічного розвитку здобувачів освіти, збереження і зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних та загальних компетентностей на основі особистісного підходу до потреб і можливостей учнів.

Місія методичної роботи у 2023-2024 н. р. полягала у стимулюванні професійного інтересу, сприянні формуванню особистісного професійного запиту вчителя та його задоволення для вдосконалення педагогічної практики (особистісного професійного розвитку). Метою сучасної методичної роботи було створення умов для особистісного професійного розвитку кожного вчителя.

Ця мета конкретизувалася в завданнях:

· створитиінформаційно-освітнє середовищепрофесійного розвитку вчителя різними засобами, зокрема й із використанням хмарних технологій, соціальних мереж тощо.

· створити методичну інфраструктуру, залучити зовнішні ресурси для участі у шкільній методичній роботі, активізувати внутрішні ресурси для задоволення професійного інтересу вчителів та вдосконалення ними власної педагогічної практики;

· організувати підтримку в розробленні вчителемцільової програми професійного розвитку, індивідуального плану професійного вдосконалення;

· спроектувати особистісно орієнтовану адаптивну організаційну структуруметодичної роботи, спрямовану на задоволення запитів кожного вчителя закладу.

На виконання наказу по закладу від 01.09.2023 № 43 «Про організацію методичної роботи в навчальному закладі у 2023-2024 н.р.», враховуючи індивідуальні можливості вчителів, їх методичну підготовку, професійний рівень, матеріальну базу ліцею, було визначено структуру методичної роботи, де всі її складові тісно були пов’язані, взаємодіяли між собою, діяли з єдиною метою - досягнення кращих показників навчання і виховання.

Структура організації методичної роботи забезпечувала підвищення рівня методичної підготовки педагогів, діагностико-теоретичне опрацювання методичної теми ліцею та реалізовувалась через колективні, групові та індивідуальні форми роботи: педагогічна рада, спілки вчителів, психолого-педагогічні семінари, нетрадиційні форми методичної роботи, предметні тижні, проведення заходів, спрямованих на вдосконалення освітнього процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів, робота з молодими вчителями, робота з обдарованими дітьми.

Головними завданнями методичної роботи є:

-ознайомлення з нормативно-правовими документами, які визначають державну політику в галузі освіти;

-створення інформаційно-освітнього середовища професійного розвитку вчителя різними засобами, зокрема й із використанням технологій дистанційного навчання, соціальних мереж, тощо;

-використання на практиці сучасних інформаційних та комунікативних технологій у системі науково-методичної роботи в умовах упровадження концепції Нової української школи;

- вплив методичної роботи на результативність освітнього процесу за підсумками різноманітних конкурсів;

-надання медпрацівникам допомоги під час атестації;

- підвищення теоретичного рівня та педагогічної кваліфікації педагогів.

У 2023-2024 навчальному році педагогічний колектив закладу розпочав працювати над впровадженням науково-методичної проблеми «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу – умова досягнення якісної освіти» (І етап - роботи над проблемною темою).

Протягом всього навчального року заклад освіти працював за змішаною формою навчання( офлайн і дистанційно). Всі заходи було проведено як в звичайному форматі, так і в онлайн-форматі у формі конференцій, круглих столів, засідань творчих груп тощо. У своїй роботі педагоги використовували наступні технології:

-традиційні (підручники, лабораторні та практичні роботи, наочні матеріали);

- ІКТ (навчальні електронні посібники, електронний журнал, електронні підручники, отримання додаткової інформації за допомогою Інтернету, проведення онлайн-уроків у міті з використанням віртуального класу класрум, презентації, онлайн-тестування, онлайн-практичні роботи, онлайн-олімпіади).

Освітяни активно використовували мережу Інтернет, вміло застосовували її на своїх уроках.

Протягом 2023-2024 н. р. було організовано роботу шкільних спілок вчителів-предметників та класних керівників, затверджено плани їх роботи, методичні проблеми, над якими працювали спілки, визначено керівників з числа досвідчених педагогів:

· спілка вчителів початкових класів (голова Бобровицька Л.М..);

· спілка вчителів гуманітарно циклу (голова Браславська Л.М..);

· спілка вчителів природничо-математичного циклу (голова Єжель М.А..);

· спілка класних керівників (голова Ковальчук Т.П.).

Учитель географії Кот Т.П. взяла участь у Всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року-2024», в номінації «Географія»( І етап)

Значно знизилась активність участі школярів у предметних олімпіадах і конкурсах. Тільки невелика кількість дітей прийняла участь у ІІ етапі олімпіад. Маємо 1 переможця – ученицю 9 класу Рощину Анастасію, яка стала учасником обласного етапу.

Здобувачі освіти мали можливість брати участь у різноманітних конкурсах, заходах освітнього і виховного спрямування, які проводилися в онлайн-форматі.

Дієвим органом у структурі методичної роботи є педагогічні ради, на які виносилися питання звітного характеру, проблемного, організаційного, підсумкового. Їх проведення мало на меті стимулювання розвитку творчого потенціалу педколективу, росту професійної майстерності вчителів, керівників гуртків, сприяння формуванню атмосфери творчого пошуку, забезпечення підвищення якості освітнього процесу. На виконання завдань, поставлених перед педагогічним колективом, розроблено й проведено педагогічні ради на яких розглядалися питання:

- про формування ключових компетентностей в освітньому процесі;

- про підсумки роботи закладу з цивільного захисту у 2023році та завдання на 2024рік в умовах воєнного стану;

- про військово-патріотичне виховання;

- про результати моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів з предметів навчального плану (за графіком)

На педагогічних радах розглядалися кардинальні питання освітнього процесу, досвід і проблеми педагогічної практики, результативність запровадження педагогічних інновацій у освітньому процесі, питання соціалізації учнів і провідної ролі ліцею на кожному етапі життя дитини, упровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти впродовж 2023-2024 н.р. На кожному засіданні педради висвітлювалисяпитання щодо виконання рішеньпопередніх педрад; замовлення підручників; визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Протягом 2023-2024 навчального року належна увага з боку адміністрації ліцею приділялась росту педагогічної майстерності вчителів через самоосвітню діяльність, курсову перепідготовку та атестацію педагогічних працівників.

Згідно з річним планом роботи ліцею у 2023-2024 н.р. було проведено моніторингове дослідження якості навчальних досягнень учнів з таких предметів:

- французька мова(жовтень);

- інформатика (грудень);

-біологія (листопад, січень);

- трудове навчання, технології (січень-лютий);

- початкова школа 1,4 класи(квітень);

- ГПД(січень, травень)

Здійснено оглядовий контроль дотримання єдиного орфографічного режиму при веденні робочих зошитів та зошитів для контрольних робіт, якість проведення лабораторних і практичних робіт (результати вивчалися на нарадах при директорові, докладно проаналізовані та оформлені у вигляді довідок та наказів по ліцею).

В цілому план заходів щодо організації методичної роботи в ліцеї протягом 2023-2024 навчального року виконаний.

На 2024-2025 навчальний рік перед педагогічними працівниками стоїть ряд актуальних проблем, які необхідно вирішити при ефективно спланованій методичній роботі. Серед них: спрямування всіх напрямків роботи на розвиток творчого потенціалу педагога в контексті реалізації проблемного питання, забезпечення умов для всебічного розвитку всіх учасників освітнього процесу, здібностей, компетентностей та наскрізних ліній, удосконалення роботи з електронним журналом, участь у фахових конкурсах, поширення педагогічного досвіду серед освітян України шляхом публікації авторського матеріалу.

У 2023-2024 навчальному році у 1-10 класах навчалося 66 учнів,

І ступінь – 4 класи – 29 учнів;

ІІ ступінь – 5 класів – 32 учні;

ІІІ ступінь – 1 клас – 5 учнів.

Протягом навчального періоду функціонувала 1 група продовженого дня, у якій перебували 30 учнів 1- 5-х класів.

У 2023-2024 н.р. всі учні старшої школи були охоплені профільним навчанням.

У 8-9 класах впроваджується допрофільна підготовка з поглибленим вивченням біології. Із 5-го класу у закладі вивчається друга іноземна мова. У закладі - це англійська мова.

Аналіз річного оцінювання навчальних досягнень учнів показав в цілому середній рівень навчальних досягнень – по закладу показник становить 6,5 бали.

У 1,2 класах оцінка навчальних досягнень вербальна. Всі учні встигають і отримали свідоцтва досягнень.

У звітному навчальному році учні 4 –го та 9-го класів не проходили ДПА

4.Виховна робота.

В ході виховної діяльності в шкільному колективі проводилась роз’яснювальна робота з питань профілактики злочинності, булінгу, шкідливих звичок серед школярів.

У школі було проведено ряд заходів з попередження дитячого травматизму: тиждень безпеки дорожнього руху, виховні заходи, тематичні виставки, конкурси за даною тематикою.

Виховна робота передбачає кінцеву мету – виховати життєво компетентну, творчу особистість, здатну до розвитку, самовдосконалення, як громадянин, професіонал, сім’янин. Шляхи досягнення мети – запровадження сучасних моделей виховання через впровадження і апробації інноваційних методів виховання.

Аналіз виховних заходів показав, що робота проводиться на належному рівні, використовуються сучасні технології виховання учнів. Ця робота буде продовжуватися і в наступному році. Вона буде проводитись на засадах виховання патріотів, відданих громадян України, гармонійного поєднання завдань виховання і самовиховання, формування духовного світу з впровадження національних і загальнолюдських цінностей у всі сфери життя школи, класу.

Діяльність психологічної служби Мусійківського ліцею у 2023-2024 н.р. була спрямована на збереження та укріплення здоров’я, підвищення адаптивних можливостей, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку здобувачів освіти, посилення розвивального і виховного компонентів в системі освіти.

На початку навчального року психологічною службою були поставлені завдання та визначені основні напрямки діяльності. А саме:

  • збереження та зміцнення психічного здоров’я;
  • розвиток соціально-психологічних компетентностей учнів: комунікативності, успішної адаптації згідно вікової періодизації, емпатії, толерантності;
  • розвиток здібностей до професійного самовизначення та самореалізації;
  • розвиток обдарованих дітей;
  • актуалізація позитивного мислення;
  • розвиток доброзичливих, прозорих стосунків у педагогічному колективі школи;
  • робота на взаємодію з батьками.

Основні напрямки психологічного супроводу освітнього процесу

I. Робота з учнями.

1) комплексне вивчення особистісної адаптованості учнів у школі 1та 5 класів (групова та індивідуальна психодіагностика);

2) індивідуальні психологічні консультації з учнями;

3) індивідуальні корекційно – розвивальні заняття;

4) комплексна групова профорієнтаційна психодіагностика у 9,10 класах;

5) проведення тренінгів «Моя майбутня професія» у 9,10 класах;

6) групова психодіагностика 9,10 класів - дослідження соціального статусу (проективна методика «Дерево»));

7) проведення тренінгу «Моя майбутня професія» для учнів 9,10 класу;

8) цикл тренінгових занять з профілактики насилля та боулінгу для учнів 1- 10 класів;

9) групові заняття на розвиток комунікації та взаємодії в класних колективах (1- 10 класи);.

11) Співпраця з «Центром зайнятості

ІІ. Робота з педагогічним колективом.

1) проведення засідання круглого столу « Протидія булінгу»;

2) проведенняя інтерактивної бесіди щодо «Адаптації учнів 5-го класу

до навчання в середній школі»;

3) підготовка психодіагностичної карти адаптованості учнів 5-го класу;

4) підготовка індивідуальних психодіагностичних результатів моніторингу

(для класних керівників за запитом);

5) підготовка та проведення проєкивної методики для вчителів «Моя взаємодія з навколишнім середовищем»;

6) індивідуальні консультації з учителями протягом навчального року.

ІІІ. Робота з батьками.

1) виступи на батьківських зборах:

· «Психологічна адаптація учнів першого та п’ятого класів у школі (психологічний портрет).

· «Проблема тривожної поведінки» у 5 класі.

· «Насилля. Протидія насиллю. Телефони служби довіри» ( 6-9 класи).

· «Особливості у виховання підлітка »(8,9,10 класи).

2) індивідуальні та сімейні консультації протягом навчального року.

5.Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи формуються уточнені списки спеціальної медичної групи, підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по закладу. Медичне обслуговування працівників організовано на базі Іванківської лікарні. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медичної сестри

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5). Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-10 класів забезпечувалися гарячим обідом. Гаряче харчування учнів відбувалося згідно графіку.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

6.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації. Наказом призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У ліцеї в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В ліцеї розроблено низку заходів, щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

З метою збереження життя учасників освітнього процесу у листопаді 2023 року на території закладу встановлена захисна споруда у вигляді наземного укриття на 100 осіб.

7. Управлінська діяльність. Управління закладом здійснюється згідно річного плану роботи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у ліцеї і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню освітньогопроцесу й забезпечує планомірний розвиток закладу.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. Ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його освітнього процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі.

Адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом освітнього процесу і , в першу чергу, таких традиційних, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, учнівських щоденників, тощо. Аналіз результатів внутрішкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводиться щоденний моніторинг відвідування занять. За результатами моніторингу адміністрація приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва Мусійківськго ліцею більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор ліцею у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у ліцеї наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від свого заступника.

8. Залучення позабюджетних коштів, обладнання та інше.

- БФ Бавер Україна та БФ Україна «Країна щастя» - забезпечили заклад 5 меблевими стінками;

- Благодійна організація «Благодійна установа «Освітні ресурси і технологічний тренінг» - забезпечили заклад 10 новими комп’ютерами з обладнанням до них на суму - 288957,00грн;

- Міжнародна організація ЮНІСЕФ - забезпечили учнів закладу рюкзаками з канцелярським приладдя на суму – 5507,00грн;

- Благодійна організація «Благодійна установа «Освітні ресурси і технологічний тренінг» - проводить капітальний ремонт харчоблоку, 2 класних кімнат та коридорів, встановлює вентиляційну систему у всіх класних кімнатах.

Кiлькiсть переглядiв: 303

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.