ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
Н. В. Лозова
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
І. В. Недашківська
30. | 27.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Перегляд відео: «ранкове коло НУШ» | 08:30- 15:00 | 1.Літ.чит. – Урок позакласного читання «Бережіть природу діти!» («Перлинка» с. 97-106) 2.Математика – Знаходження частини від числа. №1012-1021 3.Укр. мова – Дієслова завершеної і незавершеної дії. (427-431) 4.Я у світі – Відомі у світі народні промисли сучасної України (проєкт) 5. 6 клас § 3.3 ст. 104-107, виконати завдання с108 №4,5,6 |
31. | 28.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Бесіда в дистанційному режимі: «правила здоров’я» | 08:30- 14:00 | 1.Літ. чит. – Все так цікаво навкруги. Д. Чередніченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик» (с. 153-155) 2.Математика – Знаходження частини від числа. №1022-1030 3.Основи здоров’я – Доброзичливість і здоров’я. Створення колажу (практична робота) : «Що приносить мені радість» 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри в приміщенні. |
32. | 29.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Підбір та розробка матеріалів для розвитку критичного мислення | 08:30- 14:00 | 1.Укр.мова – Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова (432 - 440) 2.Математики – Повторення і закріплення вивченого про частини (1031-1039) 3.Природознавство- Дихальна система. Запобігання захворюванням органів. (с. 155-156) 4.Трудове навчання – Виготовлення та оздоблення об’ємних виробів. Виготовлення та оздоблення об’ємної іграшки. 5.Фізична культура – Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри в приміщенні. |
33. | 30.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах 5. Опрацювання фахових періодичних видань | 08:30- 15:30 | 1.Літ. чит. – Творчість О. Буцена «Айстри». Висловлюємо свої міркування (с. 156-157) 2.Математика - Повторення і закріплення вивченого про частини 3.Іформатика – Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів 4. 7 клас – опрацювати урок 23 http://itknyga1.co.ua/mod/scorm/view.php?id=273 (форма здачі : скрінши результатів виконання завдань, надіслані на електронну пошту) 5. 5 клас – пройти урок 24 за посиланням http://itknyga.online/course/view.php?id=2 (форма здачі скріншоти або фото результатів виконання завдання) 6. 8 клас - Підручник § 35 ст. 235-236. Файли-заготовки для виконання завдань : https://drive.google.com/drive/folders/1x0DhT2TLJaHxT3geUttQ9fbICAvlKdzx?usp=sharing |
34. | 04.05 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Бесіди з батьками на тему: «Створення комфортного психологічного середовища в родині під час карантину». 5. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури. | 08:30- 15:00 | 1.Літ.чит. – Повість М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (с. 158-159) 2.Математика – Повторення нумерації трицифрових чисел (№1-10) 3.Укр. мова – Правило написання не з дієсловами. Використання дієслів з не в монологічному і діалогічному мовленні. (441-445) 4.Я у світі – Земля – спільний дім для людей 5. 6 клас § 3.4 ст. 100-105, виконати завдання с109-17 №1,2,3 |
35. | 05.05 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Бесіда в дистанційному режимі : «Небезпечні місця вдома» | 08:30- 14:00 | 1.Літ. чит. – Продовження роботи над уривком М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (с.159-161) 2.Математика – Повторення нумерації трицифрових чисел (№ 11-20) 3.Основи здоров’я – Способи самозаспокоєння 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри в приміщенні. |
36. | 06.05 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Перегляд вебінарів, запропонованих на освітніх інтернет-ресурсах | 08:30- 14:00 | 1.Укр.мова – Урок розвитку мовлення №16. Робота з деформованим текстом 2.Математики – Усне додавання й віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків (№21-30) 3.Природознавство- Кровоносна система. Значення крові в організмі людини. (с. 157-159) 4.Трудове навчання – Виготовлення та оздоблення об’ємних виробів. Виготовлення та оздоблення об’ємної іграшки. 5.Фізична культура – Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри в приміщенні. |
37. | 07.05 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Перегляд та підбір фізкультхвилинок НУШ 5. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення рівня теоретичних та наукових знань | 08:30- 15:30 | 1.Літ. чит. – Повтори і пригадай. Узагальнення за темою «Світ прози» (с.161) 2.Математика - Усне додавання й віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння. (№31-40) 3.Іформатика – Переміщення текстових полів/вікон та зображень на слайдах. 4. 7 клас – опрацювати урок 24 http://itknyga1.co.ua/mod/scorm/view.php?id=273 (форма здачі : скрінши результатів виконання завдань, надіслані на електронну пошту) 5. 5 клас – с.188-90, виконати завдання №4 на с.192 6. 8 клас - Підручник § 35 ст. 235-236. Файли-заготовки для виконання завдань : https://drive.google.com/drive/folders/1x0DhT2TLJaHxT3geUttQ9fbICAvlKdzx?usp=sharing |
38. | 08.05 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Перевірка виконаних завдань. 4. Опрацювання сучасних сервісів навчання. | 08:30- 14:00 | 1.Літ. чит. – Гумористичні твори Г. Бойка «Отакий у мене ніс» (с. 162-166) 2.Природознавство – Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. (с. 160-162) 3.Укр. мова – Закріплення знань про дієслово. 4.Обр. мист. – Аплікація «Афіша до дитячої вистави» (кольоровий папір) 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри |
Зворотній зв’язок : victoriagorkusha@gmail.com | ||||
Номер п/п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітка |
1. | 16.03 | 1. Розробка індивідуального плану роботи вчителя 3 класу на період карантину. 2. Онлайн консультація для батьків 3 класу “Навчання на дистанційній формі” 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 6 класу. | 8:30-15:00 | 1. Літ. чит. –Читати твір на с 97-99. Скласти план до твору. 2. Математика – Ділення круглого числа на кругле способом добору (90 : 30). Розв’язування задач вивчених видів. Виконати № 828-837 3. Укр. мова – Урок розвитку зв’язного мовлення №13. Твір за складеним планом. Скласти твір за планом у зошити для розвитку мовлення. 4. Я у світі –Якими правами я наділений/наділена як громадянин/громадянка України? Практична робота. Розв’язування прогностичних задач «Що буде, якщо…» с. 139-141 5. Для 6 класу § 3.1 ст. 84-90 |
2. | 17.03 | 1.Розробка і розміщення завдань для учнів.( Viber, SMS, телефонні консультації) 2. Консультація для батьків в телефонному режимі з питань дистанційного навчання на період карантину. 3. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. 4. Опрацювання фахової літератури. 5. Провести індивідуальні бесіду з учнями на тему: «Обіцянки і слова» | 8:30-14:00 | 1. Літ. чит. –Г. Вдовиченко «Найдовші вуса» чит с.101-103, переказувати. 2. Математика - Ділення круглого числа на кругле способом добору (900 : 300). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Виконати №828-847. 3. Основи здоров’я –Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу. С. 111-114, зош. С. 49-50 4. Фізична культура –Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем, елементи футболу. Рухливі ігри. |
3. | 18.03 | 1.Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги. 2. Робота зі шкільною документацією 3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. | 8:30-14:00 | 1. Укр. мова – Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Спостереження за вживанням прикметників у загадках. Виконати вправи 369-378. 2. Математика - Ділення круглого числа на кругле способом добору (180:60). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Виконати № 848-856. 3. Природознавство –Гриби – Живі організми. Будова грибів. Опрацювати с 122-125. Виготовити «Візитівку гриба» 4. Трудове навчання –Орнамент. Декорування писанок. Виготовлення аплікації писанки. (с. 76-80, оцет, пензлики, ватні палички, гуашеві фарби, поролонова губка, клей ПВА) 5. Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем, елементи футболу. Рухливі ігри. |
4. | 19.03 | 1.Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд фахових інтернет ресурсів. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. | 8:30-15:30 | 1. Літ. чит. –Продовження роботи над твором, читати с. 103-105. Намалювати комікс за змістом, переказувати уривок за коміксом. 2. Математика –Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач. Виконати №857-865. 3. Інформатика –Доповнення текстів зображеннями Завдання: 7 клас§ 2.2 с. 39-44; 5 клас§ 4.1 ст. 156-165,дати відповіді на запитання с.167, виконати завдання №1,2,3 на с.167. 8 клас§24(с.157) |
5. | 20.03 | 1. Консультація для батьків у телефонному режимі. 2. Поповнення кабінету дидактичним матеріалом і наочністю. 3. Упорядкування папки класного керівника. | 8:30-14:00 | 1. Літ. чит. -Урок позакласного читання. Оповідання українських письменників 2. Природознавство – Бактерії. Значення бактерій уприроді і житті людини. Опрацювати с 126-127. Скласти розповідь: «Бактерії і я» 3. Укр. мова – Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполучення з іменниками. Закріплення й узагальнення знань про прикметник Виконати вправи 379-384 4. Образотворче мистецтво–Композиція «Події мого життя». Урок №26, с. 117-121(гуаш) 5. Фізична культура –Правила безпеки під час занять стрибками. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри. |
6. | 23.03 | 1. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби» 2. Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. 3. Тема 1. Комікси. Виконання проміжних завдань. 4. Тема 2. Трикутник ВолтаДіснея. Артбук. Виконання проміжних завдань. Тема 3. Настільні ігри. Виконання проміжних завдань. | 08:30 – 14:00 | |
7. | 24.03 | 1. Проходження курсу «Бери і роби» 2. Тема 4. Формат ТED Виконання проміжних завдань. 3. Тема 5. Як заохотити дітей до навчання. Поради від Меліси Сальгеро. 4.Тема 6. Ментальні мапи. Виконання проміжних завдань. | 08:30 – 14:00 | |
8. | 25.03 | 1. Всеукраїнська онлайн конференція «Нова українська школа :педагогічні інновації в системі початкової освіти» 2. Тема 7. Квести 3. Тема 8. Уроки толерантності. 4. Тема 9. Інформаційні промови. Виконання проміжних завдань | 08:30 – 14:00 | |
9. | 26.03 | 1. Тема 10. Рефлексія. Секрети ефективності. 2. Тема 11. Сучасні стратегії оцінювання. Виконання проміжних завдань 3.Тема12. Словесні аналогії. Виконання проміжних завдань 4. Тема 13.Психологічні ігри. Виконання проміжних завдань | 08:30 – 14:00 | |
10. | 27.03 | 1. Тема 14. Візуальне мистетво. Навчитися вчитися. 2. Тема15. Діти і гаджети. Фінальний іспит. Бонус! Освітні можливості. | 08:30 – 14:00 | |
11. | 30.03 | 1.Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі 2. Поповнення кабінету дидактичним матеріалом і наочністю. 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Корекція виховного плану на ІІ семестр. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 6 класу. | 08:30 – 15:00 | 1.Літ. чит. – Фантастична повість. Л. Воронина «Таємниця пурпурової планети» (уривок) 2.Математика – Ділення на двоцифрове число способом добору (51: 17). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Виконати №866-875. 3. Укр. мова – Загальне поняття про дієслово (питання, роль у реченні). Зв’язок дієслова з іменняком у реченні. Вимова і написання слова очерет. Виконати вправи 388-391 4.Я у світі – Конституція України. Декларація прав дитини. Конвенція ООН про права дитини (робота з адаптованими текстами цих документів) с. 134-138 5. 6 клас § 3.2 ст. 90-91 |
12. | 31.03 | 1.Індивідуальні консультації з батьками. 2.Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями(укр.мова) 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 5. Провести бесіду з учнями на тему : «Люби, вивчай свій рідний край!» | 08:30 – 14:00 | 1.Літ. чит – продовження роботи над твором Фантастична повість. Л. Воронина «Таємниця пурпурової планети» (уривок) 2.Математика - Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначених буквами. Виконати № 876 - 884 3.Основи Здоров’я - Поведінка в автономній ситуації на природі(якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу) с. 115-120, зош. 51-52 4.Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою Рухливі ігри. |
13. | 01.04 | 1. Індивідуальна консультація з учнями у телефонному режимі 2.Підбір і розробка тестових завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями(природозн.) 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Упорядкування дидактичного матеріалу в класі. | 08:30 – 14:00 | 1.Укр. мова – Урок розвитку зв’язного мовлення № 14. Твір розповідь за складеним планом. 2.Математика – Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів. Виконати №885 - 893 3.Природознавство – Ланцюги живленн. Охорона рослинного і тваринного світу. Опрацювати с 128-131. Скласти ланцюг живлення з 4 ланок. 4.Труд. навч. – Декорування виробів. Декорування писанки. (Кольоровий картон, кольоровий папір, бісе, клей, ножиці) 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою Рухливі ігри. |
14. | 02.04 | 1. Онлайн консультація для батьків та дітей. 2.Підбір та розробка дидактичного матеріалу. 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Підбір і розробка завдань для роботи зі слабовстигаючими учнями. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. | 08:30 – 15:30 | 1.Літ. чит. - В. Нестайко «Просто Олесь друг» с. 136-138 2.Математика – Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення (64:16). Задачі на ділення суми на число. Виконати № 894-903. 3.Інформатика – Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. 4. 7 клас § 2.2 с. 39-46, опрацювати запитання на с. 46 №1,2,3 5)5 клас § 4.2 ст. 169-173, виконати завдання 1,2,3,7(по можливості) на с. 176. 6)8 клас §25 (с.178), завд. С. 168 №1-4. |
15. | 03.04 | 1. Індивідуальні консультації для учнів,які потребують допомоги 2. Робота зі шкільною документацією 3. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 4. Підбір і розробка завдань для роботи з обдарованими учнями. | 08:30 – 14:00 | 1.Літ. чит. – продовження роботи над твором В. Нестайка «Просто Олесь друг» с. 138-139 2.Природознавство – Червона книга України. Навчальний проєкт №4 «Теплиця на моєму підвіконні» (Виготовлення моделі теплиці та вирощування рослини з насінини) 3.Укр. мова – Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Виконати вправи 392-394. 4.Оброзотворче мистецтво – Ілюстрація до казки «Рукавичка». Урок №27, с. 122-126 (фарби) 5.Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою Рухливі ігри. |
16. | 06.04 | 1. Розробка індивідуального плану роботи вчителя 3 класу на період карантину(з 06.04 по 24.04). 2. Онлайн консультація для батьків 3 класу “Навчання на дистанційній формі” 3. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 5. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 6 класу. | 8:30-15:00 | 1.Літ.чит.– Пригоди. М.Трублаїні «Пригоди Яшка і Мишка» с.139-140 2.Математика – Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. №904-913 3.Укр. мова - Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Вимова і написання слова космонавт. Виконати вправи 395-398. 4.Я у світі –Подорожуємо Україною 5. 6 клас § 3.2 ст. 91-98,скласти алгоритм у вигляді блок-схеми наповнення чашок чаєм за зразком на с. 96, дати відповіді на запитання с.98 |
17. | 07.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3.Провести бесіду вонлайн режимі: «Великдень свято християнських родин» 4.Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. | 08:30 – 14:00 | 1.Літ. чит. – М. Трублаїні «Омар» с. 140-141 2.Математика – Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника. Розв’язування задач. № 914-922 3.Основи здоров’я – Характер людини (с.121-124, зош. с.53-54)https://www.youtube.com/watch?v=n-ua4Yhys-M 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри в приміщенні. |
18. | 08.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Упорядкування дидактичного матеріалу. 4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет ресурсах. | 08:30 – 14:00 | 1.Укр.мова–Дієслова-синоніми. Виконати вправи 399-403 2.Математики – Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів. Розв’язування задач. №923-932. 3.Природознавство – Державні заповідники. Заповідні території рідного краю. (Опрацювати с.135-136)https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4 4.Трудове навчання–Виготовлення та оздоблення об’ємних виробів. «Будинок» (Кольоровий папір, картон, клей, ножиці, коробки та упаковки) https://www.youtube.com/watch?v=YGLUqil1RzE https://www.youtube.com/watch?v=W4sC2uWbG2w 5.Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту застрибування на м’які перешкоди. Рухливі ігри в приміщенні. |
19. | 09.04 | 1. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків в телефоному та онлайн-режимі. 3. Підготовка до консультацій в умовах навчання в дистанційному режимі. 4. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. | 8:30-15:30 | 1.Літ. чит. – М. Трублаїні «шоколад боцмана» с. 141-142 2.Математика – Знаходження значень числових виразів. Пропорційна залежність величин. №933-942 3.Іформатика – Порівняння текслів з правдивою та оманливою інформацією 7 клас – (виконати завдання с.69№1)https://drive.google.com/file/d/1rnDvCTWOcf8YVq4sKHPvyTeBdYgi2Rk2/view 5 клас §4.3 с.177-185, дати відповіді на запитання с. 185 8 клас - § 26 с.179-180 |
20. | 10.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Розробка та добір матеріалів для моніторингу рівня засвоєних знань учнями. 4. Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. | 08:30 – 14:00 | 1.Літ. чит. – Урок позакласного читання. Я люблю оповідання за творами С. Дерманського («Перлинка» с.92-97) 2.Природознавство–Узагальнення знань з теми «Гриби. Бактерії. Охорона флори і фауни» (Опрацювати с. 137-138) 3.Укр. мова – Дієслова-антоніми. Вимова і написання слова «кипіти». Виконати вправи 404-407 4.Обр. мист. – Паперова пластика «Театральна маска» с.133-137 (кольоровий папір) 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту застрибування на м’які перешкоди. Рухливі ігри в приміщенні. |
21. | 13.04 | 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі. 3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали для дистанційного навчання школярів. 4. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 6 класу. 5. Реєстрація та загальний огляд курсу: «Наука про навчання» («Прометеус») | 8:30-15:00 | 1.Літ.чит. – Загадки природи. Є. Гуцало «Прелюдія весни» с. 142-143 2.Математика – Вивчені випадки множення і ділення. Розв’язування задач на 2-4 дії №943-951 3.Укр. мова – Вживання дієслів у переносному значенні. Вимова і написання слова «кошеня». Виконати вправи 408-412 4.Я у світі – Україна – Європейська держава 5. 6 клас § 3.3 ст. 100-105, виконати завдання с108 №1,2,3 |
22. | 14.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Провести бесіду в онлайн режимі: «22 квітня – Міжнародний день Землі» 4.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 1 «Пам’ять та навчання» | 08:30 – 14:00 | 1.Літ. чит. – продовження роботи над твором Є. Гуцало «Прелюдія весни» с. 144-145 2.Математика – Поняття «частини», дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа . №952-962 3.Основи здоров’я – Самооцінка характеру. Практична робота. Визначення рис власного характеру(с.124, зош. с.55-56) 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри в приміщенні. |
23. | 15.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Корекція календарно – тематичного планування. 4. Підбір та розробка дидактичних завдань та матеріалів для учнів 3 класу. 5.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 1 «Пам’ять та навчання» | 08:30 – 14:00 | 1.Укр.мова – Зв’язок дієслів з іншими словами у реченні. Виконати вправи 412-418. 2.Математики – Утворення і запис частин. Розв’язування задач № 963-972 3.Природознавство – Організм людини (Опрацювати с.144-146). https://www.youtube.com/watch?v=8fbfucLqLRw 4.Трудове навчання – Виготовлення та оздоблення об’ємних виробів. «Транспортні засоби» (Кольоровий папір, картон, клей, ножиці, коробки та упаковки) https://www.youtube.com/watch?v=xkUszaM0YLU https://www.youtube.com/watch?v=qFKJNko2Nwk 5.Фізична культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків. Рухливі ігри в приміщенні. |
24. | 16.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. | 8:30-15:30 | 1.Літ. чит. – Коли твір відкриває свої таємниці. Ю. Збанацький «Лелеки»(скорочено) с. 145-147 2.Математика – Поняття «чисельник» і «знаменник», риска дробу. Складені задачі на 2-4 дії №973-981 3.Іформатика–Доповідач презентації 7 клас–опрацювати с.41-44, підготувати відповіді на зап.№4,5,6 с.46 5 клас- с 186-188, за зразком малюнку 4.35 скласти блок схему наповнення каструлі водою. клас – с181-183 |
25. | 17.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 4.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 1 «Пам’ять та навчання» | 08:30 – 14:00 | 1.Літ. чит. – продовження роботи . Ю. Збанацький «Лелеки»(скорочено) с. 147-149 2.Природознавство – Опорно-рухова система (с. 147-148) 3.Укр. мова - Змінювання дієслів за часами. Виконати вправи 418-422. 4.Обр. мист. – Аплікація «Костюм для театрального героя» 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків. Рухливі ігри в приміщенні. |
26. | 21.04(ВТ) | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3.Упорядкування дидактичного матеріалу. 4.Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів | 08:30 – 14:00 | 1.Літ. чит. – Читаємо і порівнюємо. Г. Демченко «Лелеки» с. 149-150 2.Математика – Поняття частин. Побудова кола (круга). Розв’язування задач №982-993 3.Основи здоров’я – Розвиток пам’яті та уваги. (с.125, зош. с.57-58) https://naurok.com.ua/post/10-tehnik-dlya-rozvitku-uvagi-shkolyariv 4.Фіз. культура - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків. Рухливі ігри в приміщенні. |
27. | 22.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Проведення бесіди онлайн: «Пам’ятай про інших» 4.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 2 «Мислення» | 08:30 – 14:00 | 1.Укр.мова – Урок розвитку мовлення №15. Робота з деформованим текстом. (Робота в зошити «подружися зі словом») 2.Математики – Знаходження частини від числа. Міри довжини, маси, часу.№994-1003 3.Природознавство- Травна система (149-151)https://www.youtube.com/watch?v=JqwWaoht6oI 4.Трудове навчання–Макетування машинки з деталей конструктора (конструктор 5.Фізична культура – Правила ТБ під час рухливих ігор. Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри |
28. | 23.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3. Підбір та розміщення завдань з інформатики для учнів 5, 7, 8 класу. | 8:30-15:30 | 1.Літ. чит. – продовження роботи Г. Демченко «Лелеки» с.150-151 2.Математика - Знаходження частини від числа. №1004-1011 3.Іформатика – середовище створення презентацій 4. 7 клас – опрацювати с. 216, виконати завдання №1,2,4 с.217 5. 5 клас – с.88-92, дати відповіді на запитання с.192, виконати завдання №1,2,3 на с.192 6. 8 клас - § 27 ст. 188-191 |
29. | 24.04 | 1. Розміщення завдань для учнів класу (соціальна мережа Viber та Фейсбук) 2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків класу в телефоному та онлайн-режимі. 3.Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 4.Робота над самоосвітою. Курс «Наука про навчання» («Прометеус») розділ 2 «Мислення» | 08:30 – 14:00 | 1.Літ. чит. – Будь природі другом В. Чухліб «Равлик» 2.Природознавство – Харчування. П.р. №7 Складання раціону здорового харчування. (с.152-154, скласти корисне меню для себе на день) https://www.youtube.com/watch?time_continue=433&v=5Wa4DLJojsE&feature=emb_logo 3.Укр. мова – Розпізнавання часових форм дієслів. Виконати вправи 423-426. 4.Обр. мист. – Образ пальцевих ляльок «Пальцева головка» с.142-147 5.Фіз. культ. - Загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.