Фізкультхвилинка «Австралійський дощ»

Гру-вправу можна супроводжувати відповідним фразами, коментуючи кожну дію, або створювати ефект австралійського дощу мовчки:

— Чи знаєте ви, який тропічний дощ?
— Піднімається вітер (потираємо руки).
— Падають перші краплини дощу (клацаємо паль­цями).
— Почалася злива (плескаємо долонями по стег­нам).
— Злива перетворилася на бурю (тупаємо).
— Ось буря стихає (плескаємо долонями по гру­дині).
— Стихає злива (плескаємо долонями по стег­нам).
— Закінчується дощ, падають останні краплі (кла­цаємо пальцями).
— Шумить тільки вітер (потираємо долоні).
— Австралійський дощ скінчився. Сонце! (Діти піднімають руки вгору).

Руханка «Цифри»

Запропонуйте учням «написати» цифри незвичайним способом:

Цифру 1 «пишемо» носом,
цифру 2 – підборіддям,
цифру 3 – правим плечем,
цифру 4 – лівим плечем,
цифру 5 – «пишемо» правим ліктем,
цифру 6 – лівим ліктем,
цифру – правим коліном,
цифру 8 – лівим коліном,
цифру 9 – правою ногою.

Наступила мить-хвилинка,

В нас фізичная розминка.

Встали із-за парт мерщій,

І рівненько кожен стій.

Як дерева виростають

Наші учні добре знають.

Як же вітер їх колише?

Дихайте, малята, глибше.

Як суниці всі збирають?

А як кошика тримають?

Он метелик полетів.

Ось на квіточку він сів

Спинку лапками помив

І піднявся полетів.

В лісі тиша осідає.

Що робити учень знає.

Кiлькiсть переглядiв: 63

Коментарi