Завдання із зарубіжної літератури з 12.05 по 29.05. 2020 року

5 клас

1. Написати відгук на один із прочитаних творів.

2. Скласти літературну вікторину «Я знаю світову літературу» ( за вивченими протягом року творами).

6 клас

1. Скласти вікторину за вивченими протягом року творами.

2. Написати лист улюбленому літературному герою.

7клас

1. Скласти тестові завдання або вікторину за вивченими протягом року творами.

2. Написати відгук про твір, який найбільше запам’ятався .

8 клас

1. Прочитати твір Б. Космовської «Буба»; скласти паспорт твору.

2. Скласти вікторину або тестові завдання до вивчених протягом року творів.

3. Написати відгук про прочитаний твір.

9 клас

1. Скласти (у вигляді презентації) вікторину за вивченими протягом року творами.

2. РМ. Лист улюбленому літературному герою.

10 клас

1. Опрацювати біографію Паоло Коельйо; прочитати твір «Алхімік», написати про нього відгук.

2. Скласти вікторину ( у вигляді презентації) за вивченими протягом року творами.

11 клас

1. Скласти вікторину (у вигляді презентації) за вивченими протягом року творами.

2.РМ. Лист майбутнім випускникам.

Завдання із зарубіжної літератури на період карантину з 27.04.2020р. по 11.05.2020р..docx

5 клас

Тема 1. Туве Янсон. «Капелюх чарівника»

1. Опрацювати матеріал підручника (с.226 – 229). Скласти і записати зошит три запитання.

2. Прочитати «Капелюх чарівника» Т. Янсон (с.230 – 242), усно опрацювати запитання і завдання на с. 242.

3. Написати своє продовження твору.

4. Намалювати малюнки до твору.

6 клас

Тема1. А. Ліндгрен. «Міо, мій Міо»

1. Опрацювати матеріал підручника ( с. 226 – 228). Виконати (усно) завдання 1 – 2 (с. 226).

2. Прочитати «Міо, мій Міо» ( с. 228 – 236).

3. Виконати проект (намалювати малюнки до твору, написати відгук про твір, скласти сенкан до образу одного з героїв твору, намалювати емблему до твору).

7 клас

Тема 1. Герберт Уеллс. «Чарівна крамниця»

1. Опрацювати статтю підручника про письменника (с. 241 – 242), скласти візитку.

2. Прочитати новелу Г. Уеллса «Чарівна крамниця», опрацювати усно запитання і завдання на с. 247 – 248, завдання 3, 10 – письмово.

Тема 2. Рюнеске Акутагава « Павутинка»

1.Опрацювати статтю підручника про письменника (с.248 – 250).

2. Прочитати новелу «Павутинка» (с. 250 – 251).

3. Виконати проект (намалювати малюнки до твору, завдання 9 (с. 252), намалювати емблему до твору).

8 клас

Тема. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон»

1.Опрацювати статтю підручника про письменника, написати хронологічну таблицю або скласти візитку ( за вибором).

2. Прочитати твір «Чайка Джонатан Лівінгстон» (с.310 – 314), усно опрацювати запитання та завдання (с. 314 – 315).

3. Виконати проект (візитка героя, сенкан, схема «Риси характеру героя», емблема до твору».

9 клас

Тема. Ерік Сігел. «Історія одного кохання»

1. Опрацювати матеріал підручника про Е. Сігела (с. 277 –299).

2. Прочитати «Історію одного кохання», опрацювати запитання і завдання на с. 299 (усно).

3. Виконати проект (емблема до твору, візитка, вікторина, схема «Риси характеру героя»).

10 клас

Тема 1. Моріс Метерлінк. «Синій птах»

1. Опрацювати статтю підручника про письменника (с.210 – 214), написати хронологічну таблицю.

2. Прочитати «Синій птах», усно опрацювати запитання та завдання на с. 215 – 216, завдання 10 – письмово.

3. Опрацювати матеріал на с. 217 – 220, виконати словникову роботу(с.218) – записати в зошит терміни: феєрія, драма-феєрія.

Тема 2. Пауло Коельйо «Алхімік»

1. Опрацювати матеріал підручника про письменника (с.222 – 226), скласти хронологічну таблицю. Виконати письмово завдання 4 (с. 225), завдання 3(с.229), завдання 4(с.229).

2. Прочитати «Алхімік», усно опрацювати завдання на с.226 – 229), завдання 11 – письмово, або проект (завдання 4 с. 229).

11 клас

Тема 1. Театр абсурду

1.Опрацювати матеріал підручника (с.179 – 186), усно прокоментуйте інформаційний плакат на с. 185.

Тема 2.Милорад Павич. «Скляний равлик»

1. Опрацювати статтю підручника про письменника(с.190 – 192), скласти хронологічну таблицю або візитку( за вибором).

2. Прочитати оповідання «Скляний равлик» М. Павича, опрацювати запитання та завдання (с. 201). Завдання 6 (письмово).

Тема 3. Джон Майкл Грін. «Провина зірок»

1. Опрацювати статтю підручника про письменника (с.214 – 219), скласти візитку.

2. Прочитати роман «Провина зірок», опрацювати запитання і завдання на с. 217 – 218, завдання 16, 18 виконати письмово.

3. Виконати проект (створити постер (рекламу), намалювати емблему до твору, написати відгук про твір, анкета твору).

Дистанційне навчання

з 12 березня по 03 квітня 2020 року

Зарубіжна література

Домашні завдання надсилайте у особисті повідомлення чи на Viber

5 клас

Тема 1. Л. Керролл. «Аліса в Країні Див»

1.Характеризувати образ Аліси (усно), скласти схему «Риси характеру Аліси (письмово).

2. Намалювати малюнок до улюбленого епізоду.

3. Написати переказ епізоду з казки «Аліса в Країні Див», який найбільше запам’ятався.

Тема 2. М. І. Цветаєва. «Книжки в червоній палітурці»

1. Виразно читати вірш.

6 клас

Тема 1 Г. Лонгфелло. «Пісня про Гайавату»

1. Характеризувати образ Гайавати.

2. Скласти сенкан до ключового слова «Гайавата».

Тема 2. Джанні Родарі. «Листівки з видами міст»

1.Виразно читати вірш.

Тема 3. Р. Д. Бредбері. «Усмішка»

1.Прочитати оповідання.

2.Скласти тестові завдання (вікторину) до твору.

3.Характеризувати образ Тома.

4.Скласти та записати інтерв’ю з Томом.

7 клас

Тема 1. Е. А. По. «Золотий жук»

1.Характеризувати образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача (усно).

Тема 2. А. К. Дойль «Пістрява стрічка», «Спілка рудих»

1. Прочитати оповідання.

2.Скласти вікторину і тестові завдання до одного з оповідань.

3.Скласти анкету Шерлока Холмса та доктора Ватсона.

8 клас

Тема 1. Луїс де Гонгора –і – Арготе. «Галерник»

1.Виразно читати вірш, аналізувати.

Джон Донн. Сонет «Щоб мучить мене»

1.Виразно читати та аналізувати сонет, скласти паспорт твору.

Тема 2. Класицизм

1.Опрацювати матеріал підручника (с.251 – 256 ).

Тема 3. Мольєр. «Міщанин-шляхтич»

1.Опрацювати біографію Мольєра (с. 257 – 261), скласти з ним інтерв’ю

2.Прочитати комедію «Міщанин-шляхтич», підготувати усне повідомлення про історію створення комедії.

9 клас

Тема 1. Б. Шоу. «Пігмаліон»

1.Опрацювати біографію Б. Шоу (с.236 – 241), скласти та записати 5 запитань для інтерв’ю з письменником.

2. Прочитати п’єсу «Пігмаліон».

3.Виписати цитати для характеристики образу Елізи Дулітл.

4.Скласти розповідь від імені головної героїні.

10 клас

Тема1. Модернізм

1.Опрацювати матеріал підручника (с. 166 – 170).

Тема 2. Ш. Бодлер. «Квіти зла»

1.Опрацювати біографію Бодлера (с.172 – 175).

2.Аналізувати вірші «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія», один вивчити напам`ять (за вибором).

3.Виконати в підручнику завдання 9(с. 177), 12 (с.179), 14 (с.182).

Тема 3. П. Верлен. «Осіння пісня», «Поетичне мистецтво»

1.Опрацювати матеріал підручника (с.184 – 186), прокоментувати інформаційні плакати (с.185 – 186).

2.Підготувати розповідь про П. Верлена (с.187 – 191).

3.Аналізувати поезії, скласти паспорт до однієї з них.

4.Вивчити напам`ять «Осінню пісню».

5.Прокоментувати інформаційний плакат на с.193.

6.Виконати завдання 9 (с.196).

11 клас

Тема 1. Г. Белль. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»

1.Опрацювати матеріал підручника (с. 130 – 136) , зробити буклет про письменника.

2.Прочитати оповідання, опрацювати запитання та завдання до твору (с.133).

3.Усна характеристика головного героя.

4.Виконати завдання 10 на с. 137( розглянути підсумковий плакати до теми й розшифрувати закладену в ньому символіку).

Тема 2. П. Целан. «Фуга смерті»

1.Опрацбвати матеріал підручника (с.138 – 142).

2.Підготувати відомості про трагедію Голокосту, використовуючи підсумковий плакат на с. 147.

3.Виразно читати вірш «Фуга смерті», аналізувати, скласти паспорт поезії.

Завдання для учнів з 3 квітня по 24 квітня
Кiлькiсть переглядiв: 191

Коментарi