Мова. Опрацювати параграфи 42, 43, 44.
Виконати вправи 497,500, 505,507, 508, 512, 515, 516.
Література. Прочитати оповідання « Дивак». Виконати завдання 9, 11,12.
Історія. Опрацювати параграфи 16,17, 18, 21, 27.
Мова. Опрацювати тему « Займенник».
Виконати вправи 466, 469, 474, 480, 483, 486, 487, 497, 502, 504.
Література. Прочитати Л. Глібов « Щука», виконати завдання 7 ст. 220; « Муха і Бджола»,
виконати завдання 2 ст.. 221; « Жаба і Віл», виконати завдання 1 ст.. 222
С. Руданський « Добре торгувались», виконати завдання 3,4; « Запорожці у
короля», виконати завдання 1, 2 сторінка 227
Мова. Опрацювати теми «Правопис часток не і ні з різними частинами мови», виконати
вправи « Написання часток –бо, -но, -то, -от, - таки, виконати вправи « Вигук»,
виконати вправи 549,552,556.
Література. О.Ольжич. Прочитати біографію, опрацювати поезію « Захочеш – і будеш…,
виконати завдання 4, 7 ст. 228.
Олена Теліга. Прочитати біографію, опрацювати поезію « Сучасникам»,
виконати завдання 6, 7 ст. 233.
О. Гаврош. Прочитати біографію, повість « Неймовірні пригоди Івана Сили»,
виконати завдання 2 ст 243, 2 ст 260,охарактеризувати образ Івана Сили
Фізика. Опрацювати параграфи 29- 34
Мова. Опрацювати теми « Складне речення з різними видами зв’язку», « Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності». Виконати вправи321,323,328,339, 341,344
Мова. Опрацювати параграфи53- 58, виконати вправи 4або5 ст193, 4(Б) ст.196, 5 ст. 200.
Література. Творчість В. Стуса: аналізувати поезії « Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…»,
« Господи, гніву пречистого…», виконати завдання 1, 2, 3 ст 237, вивчити одну
поезію напам’ять.
Сучасна українська література. Поезія: І. Римарук « Обнови», Ю.Андрухович «
Астролог», « Пісня мандрівного спудея», О. Забужко « Рядок з автобіографії»,
« Читаючи історію», О. Ірванець «До французького шансоньє», С. Жадан «
музика, очерет…» « Смерть моряка».
Проза, есеїтика: Г Пагутяк « Потрапити в сад», « Косар», Ю. Андрухович
«ShevchenkoisOK».
Фізика. Прочитати парагафи34 – 41.
Астрономія. Опрацювати параграфи 27-29.
Мова. Опрацювати параграфи 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41
Виконати вправи 416, 418, 423, 433, 439, 441, 447, 451, 452, 461, 466, 468, 470, 476, 481,478.
Література. С. Васильченко « В бур’янах» ( читати).
Т.Шевченко « Садок вишневий коло хати» ( напам’ять)
« За сонцем хмаронька пливе» ( напам’ять)
П. Тичина « Не бував ти у наших краях»
« Гаї шумлять»
« Блакить мою душу обвіяла» ( одну поезію на вибір напам’ять)
Є. Гуцало Читати « Лось». Характеризувати образи хлопчиків
Мова Опрацювати всю тему «Числівник».Виконати вправи 419, 420, 421, 422, 427, 434,439, 442, 455, 456, 461
Література. В. Нестайко. Читати» Тореадори з Васюківки». Характеризувати образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього.
Читати Я. Стельмах « Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
Характеризувати образи Сергія та Митька.
Леся Воронина « Таємниче товариство боягузів, або Засіб від переляку №9»
Мова. Опрацювати параграфи 35-36.
Виконати вправи 455, 459, 464, 467, 487, 493, 500, 506ґ
Література. Читати М. Павленко «Русалонька із 7 –в або Прокляття роду Кулаківських». Аналізувати образи дітей та дорослих, їхні вчинки.
Читати Л. Пономаренко. « Гер переможений».Розкрити особливості художніх засобів новели
Фізика Параграфи 22-28.
Мова. Параграф 48, виконати вправи 2, 5, 7
Параграф 49, виконати вправи 2, 5, 7
Параграф 50, виконати вправи 2, 5, 7
Параграф 51, виконати вправи 2, 5, 7
Параграф 52, виконати вправи 3, 7
Література. Творчість І. Драча, М Вінграновського, Д. Павличка, Г. Тютюнника, Л.Костенко. Вивчить напам’ять один з віршів або Драча, або Вінграновського, Д. Павличка.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.