По можливості: у підручнику «Літні подорожі» - «Літні канікули»: лексика про літо,канікули подорож. Повторити букви французького алфавіту (див. у підручнику,а також у групі «Вчимо французьку разом»)
По можливості: у підручнику «Наші результати у школі» - «На шляху до канікул»: лексика про заняття у школі, заняття на канікулах (ст.132-137); у друкованих зошитах вправи до цих уроків (ст.88-94).
25.05 – комплексна діагностична робота – ст.138 у підручнику (аудіофайл і детальні пояснення будуть розміщені у спільноті «Французька мова» у Viber).
14.05 – контроль навичок письма (завдання будуть розміщені у Viber, Facebook)
19.05 - контроль навичок читання: у підручнику ст.153-154:тексти 1,2,3, запитання і вибір відповіді на нього після кожного тексту.
21.05 - контроль навичок аудіювання: аудіофайл буде розміщено у Viber у вказану дату; завдання див. у підручнику: ст.153 – завдання на вибір правильної відповіді до Message 1,2,3)/
Аналіз контрольних робіт,вправи на повторення (тут і далі для всіх класів – у відповідних групах у соцмережах або у телефонному режимі).
13.05 - контроль навичок письма: вправа 5,ст.175 у підручнику.
«Міста і селища»,ст.173-176, лексика із вправи 6,ст.175. Письмові вправи:7,8.9,10,ст.176.
20.05 - контроль навичок аудіювання (буде розміщено у Viber)
22.05 - контроль навичок письма: 1)впр.12,ст.172; 2)впр.8,ст.179.
25.05 – контроль навичок читання (див.у групах у соцмережах).
14.05 - контроль навичок письма: 1)впр.3,ст.123 (повторити Passé composé !); 2)впр.1,ст.125; 3)впр.2,ст 125.
18.05 – контроль навичок читання: впр.7,ст.126.
14.05 - контроль навичок аудіювання: аудіофайл буде розміщено у Viber у вказану дату; завдання див. у підручнику: ст.124-125.
18.05 - контроль навичок письма: 1)впр.4,ст.127 ; 2)впр.5,ст.127; 3)впр.7,ст 190.
21.05 - контроль навичок читання: діалог для читання – впр.5,ст.205 у підручнику,завдання до нього див.у Viber.
12.05 - контроль навичок письма: 1)впр.6,ст.154 ; 2)впр.4,ст.153; 3)впр.4,ст 178 (форми допоміжних дієслів avoir, etre).
18.05 – контроль навичок читання: 1)впр.1,ст.134-135 ; 2)впр.1,ст.176-177.
15.05 - контроль навичок аудіювання: аудіофайл і завдання буде розміщено у Viber у вказану дату.
18.05 - контроль навичок читання: див у спільноті у Viber.
21.05 - контроль навичок аудіювання: аудіофайл і завдання буде розміщено у Viber у вказану дату.
12.05 - контроль навичок письма: 1)впр.1,ст.150 ; 2)впр.2,ст.150; 3)впр.3,ст. 169.
13.05 - контроль навичок аудіювання: аудіофайл і завдання буде розміщено у Viber у вказану дату.
18.05 -контроль навичок читання: впр.1.2.ст. 152-153.
Вправи на повторення вивченого матеріалу (див. bilan після кожної теми у підручнику )
Увага! Інформація щодо контролю навичок говоріння учнів 2-11 класів буде розміщена додатково у спільноті «Французька мова» у Viber.
На початку для кожного класу зазначається,з якої теми по яку потрібно опрацювати матеріал
Увага!Щодо контролю аудіювання,читання та письма:тексти для аудіювання будуть розміщені у спільноті «Французька мова» у Viber і в групі «Вчимо французьку разом» у Facebook у зазначені нижче дати. Виконані роботи надсилайте у ці ж групи або на електронну адресу lubabraslavska@i.ua з 14.00 по 15.00 у ці ж дні. У роботі чітко вказуйте ім`я, прізвище і клас. Щодо контролю навичок говоріння – буде повідомлено окремо у групах у соцмережах.
1. Faites des phrases avec des conséquences ‘’en chaines’’ (ланцюжком), selon le modele : Si tu sors sans parapluie, tu te mouilleras, si tu te mouilles,...
Sortir sans parapluie → se mouiller → tomber malade → manquer l’école → rater ses examen → travailler l’été.
2. Completez puis transformez en utilisant ‘’qui’’ ou ‘’que’’.
Modele : Je lis un livre qui est intéressant. Le livre que je lis est intéressant.
1.Il fait des gateaux___ sont délicieux. Les gateaux___________________.
2.Elle peint des tableaux_____ sont tres beaux. Les tableaux___________.
3.Nous faisons des exercices _____sont difficiles. Les exercices_________.
4.Tu invites des amis_____sont insupportables. Les amis______________.
3. Associez librement les verbes et les lieux (де що ти робиш зазвичай).
Modele : Dans la salle de bains, je me douche, je...
Les lieux : dans la salle de bain
dans la rue
dans le jardin
dans la chambre.
Les verbes : se laver, se coucher, se reposer, se maquiller,
se doucher,s’habiller, se désabiller, se promener, s’amuser, se parfumer,
se dépecher.
1. Choisissez la bonne forme du verbe pour chaque phrase:
1) J`ai joué un match de foot pendant que tu ...
a) dors b) a dormi c) avait dormi d) dormais
2) Nous parlions quand quelqu`un ... à la porte.
a) sonnait b) a sonné c) avait sonné d) sonne
3) Mon cousin ... la télévision quand sa mère est entrée dans le salon.
a) regardait b) a regardé c) regarde d) va regardé
2. Mettez les verbes entre parenthèses au Passé composé :
Une femme d`affaires très occupée
Mercredi dernière, Madame Dupuy (partir) en voyage d`affaires à Lyon. Elle (se lever) très tôt, à 5 heures et demi exactement.
Elle (prendre) le train à 6 heures. Elle (arriver) à Lyon vers 8 heures. Elle (aller) en taxi à son premier rendez-vous où elle (rencontrer) des clients. A midi, elle (déjeuner) dans un restaurant avec le directeur d`une banque.
L`après-midi, elle (visiter) une nouvelle usine. Elle (pouvoir) rencontrer le directeur et elle (discuter) avec plusieurs membres du personnel.
3. Transformez les phrases suivantes en forme passive :
1) Les jeunes filles écrivent les lettres.
2) Les maҫons ont construit très belle maison.
3) L`ordinateur deliver les orders aux dispositifs de commande.
4) Les informaticiens écrivent les programmes.
«У зоопарку» - «Незабаром канікули»
Підручник: ст.124-131. Рахувати французькою 1 – 10. Слова до кожної теми,вислови про погоду навесні та влітку.
«Родинні традиції» - «Повторення»
Опрацювати матеріал підручника: ст. 126-130; вправи у друкованих зошитах до цих уроків:ст.83-87.
«На кухні» - «Скоро канікули!»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 136-146; діалоги до цих уроків розміщені на ст. 165; письмові впр.:2, ст. 137; 2,ст. 143. Знати слова і фрази з розділів Vocabulaire (за допомогою малюнків),рахувати десятками від 10 до 100(ст. 138).
«Канікули вдома»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 166-170; знати слова і фрази з розділів Vocabulaire (за допомогою малюнків),сказати,де можна проводити літні канікули.
06.05 – контроль навичок аудіювання: завдання1,2,ст. 173-174.
08.05 – контроль навичок читання:завдання 3.4,ст. 174-175.
«Прогулянка по Парижу» - «Орієнтуватися у місті»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 162-168. Письмові вправи:і завдання:7,8,ст. 165-166; 3,ст. 168 (прочитай діалог і намалюй схему маршруту,про який у ньому йдеться).
«Скоро канікули. Літній табір»
Опрацювати матеріал підручника:ст.109-116. Письмові вправи:4,5,ст. 111-112; 15,17,18,ст. 116-117. Знати лексику з теми - ст. 110; граматика:Futur simple( простий майбутній час) – ст. 115.
07.05 – контроль навичок аудіювання: завдання 6,ст. 125-126.
«Велика сім`я – щаслива сім`я» - «Знайти друзів»
Опрацювати матеріал підручника: ст.190 - 203. Письмові вправи та завдання: 4,7,ст. 193; 10,ст. 194; 3,6,ст. 197-198; 7, ст. 202; 10,11,ст. 203.
«Батько наукової фантастики» - «Шкільний проект»
Опрацювати матеріал підручника:ст.165-175. Письмові вправи та завдання:5,ст. 168;9,10,ст. 170; 3,ст. 172; 8,ст. 174; 9,10,ст. 175.
06.05 – контроль навичок аудіювання: див.файл у додатках ↓
«Подорож Україною»
Опрацювати матеріал підручника:ст.171 - 174 (лексика на ст.180). Письмові вправи: 7,8,9,ст. 173-174.
30.04 – контроль навичок письма: див.файл у додатках ↓
06.05 – контроль навичок читання: завдання 2,ст. 176-177 – заповнити таблицю,прочитавши інформацію про смаки та вподобання зазначених людей (у завд.2) та інформацію про запропоновані подорожі із завдання 1.
«Я та мої друзі» - «Зв`язок між поколіннями»
Опрацювати матеріал підручника:ст.157 - 169. Письмові вправи та завдання: 7(В), ст. 157; 6,ст. 160 (виписати з попереднього тексту); 7,8,ст. 161; 7,8, ст. 165; 2,ст. 167; 9,ст. 169 .
07.05 – контроль навичок письма: див.файл у додатках ↓
«Проблеми школярів. Шкільні організації» - «Молодіжне мовлення. Культурні вподобання молоді»
Опрацювати матеріал підручника:ст.159-167. Виконати письмово вправи та завдання: 5,6,7,ст. 162; 2,3,ст. 164-165; 6,7, ст. 165-166; 10,11,ст. 167.
Повторення вивченого матеріалу.
Для консультацій та у разі виникнення питань – на зв`язку у спільноті «Французька мова» у Viber.
«День народження» - «Прогулянка по парку»
Підручник: ст.113-123. Рахувати французькою 1 – 8. Слова до кожної теми,запитання,відповідь.
«До столу!» - «Великдень у родинному колі»
Опрацювати матеріал підручника: ст. 117-125; у друкованих зошитах:ст.68-82.
«У цирку» - «У саду»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 122-135,письмові впр.: 6,ст..124;5,ст. 128; 5,ст. 128;5, ст. 134. Знати слова і фрази з розділів Vocabulaire (за допомогою малюнків).
«Свято матері» - «Мої плани на канікули»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 150-165; знати слова і фрази з розділів Vocabulaire (за допомогою малюнків). Письмові вправи: 5, ст. 157-158; 5, ст. 163. Скоромовки: впр.8, ст. 154; 8, ст. 159; 7, ст. 164 – навчитися правильно і швидко читати.
«Свята і традиції» – «Прогулянка по Парижу»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 145 - 148; 152-161. Письмові вправи:3,ст..146; 3,ст..1153-154; 5,8,ст..155-156; 6,ст..160. Вправа 7, ст. 161 – за планом Парижа на малюнку «провести екскурсію» містом,називаючи визначні місця.
«У місті» - «Визначні місця Парижа»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 97-106. Письмові вправи:10 - 15,ст. 99-100; впр.5,6,ст. 103; 14,15,ст. 106. Знати лексику з теми «Місто» - ст. 97; прийменники,ст. 98 – за допомогою фотоілюстрацій.
«Фільми по телебаченню» - «Велика сім`я – щаслива сім`я»
Опрацювати матеріал підручника: ст. 155-179; 183-190. Письмові вправи:8,ст. 157, 10,11,ст. 159; 4,5,ст. 162; 9, ст. 164-165; 12,ст. 166-167; 8,ст. 172;8, ст. 178-179; 5,ст. 184-185; 5,6,ст. 190. Завдання 9,ст. 186 – за даним текстом написати розповідь про свою сім`ю.
«Франція і преса» - «Батько наукової фантастики»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 136 - 151; 155 - 164. Письмові вправи:7,8,ст. 138-139; 9,10,ст. 139-140; 8,11,ст. 143-144; 11,ст. 147; 11,ст. 151; 8,9,10,ст. 157; 6,ст. 163-164.
«Франція» - «Винятковий регіон»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 156-170 (лексика на ст.180). Письмові вправи:3, ст. 157; 7,8,ст. 160 (Futur simple); 1,ст. 161-162; 9,ст. 165; 4,ст. 168; 8,ст. 169.
«Ні кроку без свого мобільного» - «Я та мої друзі»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 130-151; 155-156. Письмові вправи та практичні завдання:5,ст. 1314 7,ст. 132; 7,ст. 135; 9,10,ст. 136; 8,ст. 139; 3,ст. 140-142; 9,ст. 147; 4,ст. 149; 5(В), ст. 149-150; 6,ст. 150; 5,ст. 156. Представити себе іншим за допомогою впр.4,ст. 156.
«Великі вчені. Шкільні предмети та наука» - «Проблеми школярів»
Опрацювати матеріал підручника:ст. 144-149; 152-158. Виконати письмово вправи та практичні завдання:3,ст. 143; 10,ст. 145; 2,ст. 146; 6,ст. 147; 8,9,ст. 148; 7,ст. 154. Знати фрази на ст.157 – «Comment dire» , «Pour exprimer les cause». Завдання 7,ст. 158 – письмово.
1) Повторення – виконати вправи на роздруківках.
2) Теми,які потрібно опрацювати за підручником: «Здорове життя» (Vie saine), «Музика» (Musique), «Засоби масової інформації. Бібліотека» (знати основні слова з цих тем,можна за посібником «Фр. мова для дітей»,скласти декілька питань і відповіді на них)
Для консультацій та у разі виникнення питань – на зв`язку у спільноті «Французька мова» у Viber.
По можливості опрацювати матеріал ст.101-112
Рахувати французькою від 1 до 7 і навпаки, а також називати цифри вибірково
Опрацювати матеріал ст. 108-116, у друкованих зошитах ст. 67-74
Опрацювати матеріал ст. 111-121, викон. впр. 6, ст. 116 - письмово; виготовити і підготувати презентувати un poisson d'avril
Опрацювати матеріал з підручника ст. 138-149, практичне завдання - підготувати листівку- запрошення на день народження( завдання 6, ст. 148)
Опрацювати матеріал підручника: ст. 115-131; 135-144. Письмові вправи: 8, ст. 120;10, ст. 123; 5,6, ст. 127; 9, 11, ст.131; 5, ст.140; 6, ст.144.
Опрацювати матеріал ст. 85-91; 94-96. Письмові вправи викон. впр. 10,12,ст. 87; 17, ст.88-89; 4, ст.95
Опрацювати матеріал підручника: ст.104 - 111; 128-139.Письмові вправи: 8, ст.104; 7, ст.109, 9, ст. 110; 3, ст.129; 10-12, ст.132; 5,ст.135; 10, ст.137.
Опрацювати матеріал ст. 90-91;92-95; 114-131. Письмові вправи: 12, ст.91; 9, ст.94; 7, ст.121; 9, ст.128; 3, ст.130.
Опрацювати матеріал ст. 122-123; 132-140( лексика на ст.155). Письмові вправи: 7, ст.124; 5,6, ст.134-135; 5,6, ст140.
Опрацювати матеріал ст. 90-108; 113-126. Виконати практичні завдання: 4, ст. 102-103; 6 (С), СТ.108; 3, СТ.125.
Опрацювати матеріал підручника: ст.112-120; 123-143. Виконати письмововправи та практичні завдання: 7,8,ст.120; 4,ст.124-125; 6, ст. 136; 6, ст. 140; 3, ст.143.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.