№ п\п | Назва заходу | Клас, вчителі, батьки | Відповідальний | Дата проведення | Відмітка про виконання |
1 | Тест на визначення агресивності | 5-11 | Практичний психолог | Протягом року | |
2 | Відеолекторій «Протидія булінгу» | 1-11 | Соціальний педагог | Протягом року | |
3 | Проведення виховних бесід по класах: - Що таке насильство; - Насильство в сім’ї. Види насильства і наслідки. - Права і обов’язки дитини ; - Умій володіти собою; - Що таке самовиховання, самооцінка, самореалізація? - Моє спілкування з людьми; - Як жити в мирі з людьми; - Відповідальність людини за свої вчинки | 1-11 | Класні керівники, практичний психолог | Протягом року | |
4 | Проведення бесід з батьками: - Попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків; - Ваша дитина та її друзі; - Дитяча агресія: причини і наслідки. Як уберегти дитину від насильства - Заохочення та покарання дітей - Запобігти, врятувати, допомогти. - Доброта виховується добротою - Виховувати без покарань - Види насильства і наслідки | Батьки | Класні керівники, практичний психолог | Протягом року | |
5 | Проведення з батьками індивідуальних бесід : - « Що робити, якщо …» (обговорення ситуацій з батьками); - Сутність насильства. - Насильство в дитячому середовищі – гостре соціальне явище | Батьки | Класні керівники, практичний психолог | Протягом року (по мірі необхідності) | |
6 | Проведення індивідуальних бесід з різними групами дітей щодо запобігання і протидії негативним наслідкам жорстокого поводження | 1-11 | Класні керівники, практичний психолог | Протягом року (по мірі необхідності) | |
7 | Заняття з елементами тренінгу «Форми та види булінгу», «Як себе захистити» | 1-11 | Соціальний педагог | Протягом року | |
8 | Заняття з елементами тренінгу «Протидія булінгу» | 9-11 | Практичний психолог | ||
9 | Інформаційно-просвітницька робота «Безпека спілкування в мережі інтернет - «булінг» - «кібербулінг» | 1-11 | Практичний психолог соціальний педагог | вересень - грудень | |
10 | Інформаційно-просвітницька робота «Сучасні теорії та фактори тренування» | вчителі | Соціальний педагог | червень | |
11 | Тест «Оцінювання індивідуальної агресивності(за адаптованою методикою) | 7-11 | Соціальний педагог | вересень-квітень | |
12 | Тренінг «Стоп булінг» | 1-4 | Практичний психолог | квітень- травень | |
13 | Тренінг «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» | 5-8 | Практичний психолог | січень-квітень | |
14 | Тренінгові заняття для вчителів та батьків «Що таке булінг. Профілактика виникнення та подолання булінгу в дитячому середовищі» | вчителі, батьки | Соціальний педагог | березень | |
15 | Перегляд та обговорення кінофільму «Опудало» | 9-11 | Соціальний педагог | травень | |
16 | Проведення консультацій для учнів та батьків із правових питань «День питань і відповідей» | 1-11 | Заступник директора з НВР, класні керівники | Протягом року, згідно графіка | |
17 | Проведення лекторію «Психологічні мотиви девіантної поведінки школярів та їх профілактика» | 7-11 | Практичний психолог | квітень |
Заступник директора з НВР І.В. Недашківська
Практичний психолог, соціальний педагог І.В.Превор
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.